۲۵ قسمت دوبله “باب المراد” انجام شده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰

۲۵ قسمت دوبله “باب المراد” انجام شده

امیر محمد صمصامی با اشاره به دوبله این سریال که تا یک ماه دیگر ادامه دارد گفت:هیاتی در قم بر روی دیالوگ‌های این اثر کار کرده‌ است تا همه سخنان و روایاتی که در این مجموعه وجود دارد با سند و مدرک باشد.

مدیر دوبلاژ سیما درباره دشواری دوبله سریال “باب المراد” گفت: نزدیک به ۲۵ قسمت از دوبله سریال امام جواد(ع) در واحد دوبلاژ سیما انجام شده است.
امیرمحمد صمصامی در گفت‌وگو با صبا افزود: به دلیل حضور بزرگان دوبله و پردیالوگ بودن این اثر، تمامی قسمت‌ها به صورت اینکاسترو گرفته می‌شود.
به گفته صمصامی همراهی پدر در همه مراحل مختلف زندگی امام جواد(ع) تا شهادت این امام به دست معتصم عباسی از بخش‌های مهم این سریال به شمار می‌آید.
صداپیشه فیلم سینمایی “۱۲سال بردگی” ادامه داد: هیاتی در قم بر روی دیالوگ‌های این اثر کار کرده‌ است تا همه سخنان و روایاتی که در این مجموعه وجود دارد با سند و مدرک باشد.
کارگردان این سریال فهمد میری است و فیلمنامه آن را محمود عبدالکریم نوشته و در نگارش آن از حدود ۴۶ منبع گوناگون بهره‌برداری شده است. مشاوره مذهبی سریال “باب‌المراد” را شیخ علی تورانی از علمای لبنان برعهده داشته است.
دوبلور فیلم سینمایی “ارباب حلقه‌ها”گفت: این سریال توسط شرکت کویتی مدل آرت پروداکشن و با مشارکت ایران، سوریه، عراق و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ساخته شده است.
منوچهر اسماعیلی، حسین عرفانی، علی‌همت مومی‌وند، بیژن علیمحمدی، خسرو شمشیرگران، تورج مهرزادیان، محمدعلی دیباج، جواد پزشکیان، اکبر منانی، سیامک اطلسی، شروین قطعه‌ای‌، علیرضا باشکندی،مریم صفی‌خانی، فریبا رمضان‌‌پور، مریم جلینی، مریم معینیان، زهرا سوهانی، منوچهر زنده‌دل، حسین خدادادبیگی، غلامرضا صادقی، ناصر نظامی، امیرعطرچی، جلیل فرجاد، امیر منوچهری، حمید منوچهری، میرطاهر مظلومی، رضا آفتابی، امیر فرهان‌نیا، معصومه آقاجانی، زویا خلیل‌آذر، آزیتا یاراحمدی،حسن کاخی،اسفندیار مهرتاش، ابوالقاسم محمد‌طاهر، ناصر خویشتن‌دار، محمد یاراحمدی، امیر حکیمی، سعید مقدم‌منش از جمله دوبلورهای این سریال هستند.
در این سریال بازیگرانی از کشورهای سوریه، عراق، لبنان، بحرین، کویت و ایران ایفای نقش کرده‌اند.
محمود‭ ‬رحمانی، احمد‭ ‬کاوری، علی بن زهره، رزاق داران، رائد التمیمی، رضا عقدائی، محمد عفراوی، علی عبادی، باسل کعده، محمد فران، ملیکه، عباس سعیداوی، سیدحسن علوی، غانم شریف، حسین محسن، ملا داوود، منصور نواصری و بشری حسین بازیگران ایرانی این سریال هستند.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است