لذت تماشای یک سایکودرام با «تعارض»/ شانسی که از رضا بهبودی دریغ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
جشنواره ملی فیلم فجر 38 در آینه صبا؛

لذت تماشای یک سایکودرام با «تعارض»/ شانسی که از رضا بهبودی دریغ شد

«تعارض» را می توان یکی از متفاوت ترین فیلم های جشنواره ملی فیلم فجر با بازی قابل اعتنای رضا بهبودی دانست.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، با نزدیک تر شدن به آغاز سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر بحث ها درباره فیلم هایی که در این رقابت مهم سینمایی حضور دارند داغ و داغ تر می شود و به ویژه تماشای آثار بخش «نگاه نو» ویژه فیلم اولی ها حس و حال متفاوت تری دارد.

هر سال استعدادهای سینمای ایران را می توان در بخش «نگاه نو» جشنواره ملی فیلم فجر یافت و متفاوت ترین فیلم ها نیز در این بخش به رقابت می پردازند. امسال هم چند فیلم قابل اعتنا در این بخش جشنواره حضور دارد که یکی از آنها «تعارض» ساخته محمدرضا لطفی فیلمساز جوان است که پیش از این «ریست» نام داشت ولی به دلیل خارجی بودن این عنوان تغییر نام داد. این فیلم سایکودرام با شهامت فیلمساز در فیلمنامه و ساختار اجرای آن از آثاری است که دیدن آن برای علاقمندان به سینمای نامتعارف لذت بخش خواهد بود.

اما نکته دیگری که درباره این فیلم که نوشتن فیلمنامه آن ۳ سال طول کشیده قابل اعتنا است بازی رضا بهبودی است که با توانایی و تجربه تئاتری خود نقش اول این فیلم را به خوبی ایفا کرده است؛ گرچه حضور نداشتن فیلم در بخش «سودای سیمرغ» این شانس را از او گرفته است که بازی اش توسط داوران دیده و حایز سیمرغ شود.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایى هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احساس مى کنم دیوونه شدم…یه جورایى به تمام دوربین هاى مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم…اونقدر توى این ماجرا غرق شدم که احساس مى کنم پشت همه این دوربینا یه نفره…یه نفر که چهار چشمى داره منو نگاه مى کنه!

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است