جهان سینما خود را برای «نابودگر» همیشگی آماده می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
جادوی جیمز کامرون و تیم میلر

جهان سینما خود را برای «نابودگر» همیشگی آماده می‌کند

تصویری جدید از آخرین اثر از مجموعه ترمیناتور یعنی «نابودگر: سرنوشت تاریک» منتشر شده است تا اشتیاق طرفداران این سری فیلم‌ها بیش از پیش برای اکران این دنباله اصیل تند شود.

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، در یک به روزرسانی از پروژه «نابودگر: سرنوشت تاریک»، تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است؛ پروژه محبوبی که آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون را دوباره بعد از گذشت نزدیک به ۳۰ سال در کنار هم قرار می‌دهد.

در یکی از این تصاویر، آرنولد شوارتزنگر دوباره در همان نقش ماندگار خود یعنی ماشین T-800، با اسلحه‌ای بزرگ به سوی دشمنانی نامعلوم شلیک می‌کند و در تصویری دیگر مک‌کنزی دیویس بازیگر کانادایی تازه‌وارد به این مجموعه مشاهده می‌شود. پیش از این پوستری نیز منتشر شده بود که بعد از نزدیک به ۳ دهه، لیندا همیلتون را در نقش سارا کونور در کنار آرنولد نشان می‌داد.

«نابودگر: سرنوشت تاریک» فیلمی اکشن و تخیلی به کارگردانی تیم میلر است و ششمین اثر از سری فیلم‌های «نابودگر» به حساب می‌آید. این فیلم دنباله‌ای مستقیم بر فیلم‌های «نابودگر»(۱۹۸۴) و «نابودگر۲: روز داوری»(۱۹۹۱) است و سایر آثار ساخته شده در این بین را نادیده می‌گیرد. تهیه‌کنندگی این اثر بعد از دهه‌ها دوباره بر عهده جیمز کامرون، فیلمساز بزرگ سینما و خالق قسمت‌های اولیه این مجموعه است.

آرنولد شوارتزنگر قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود: فیلم جدید یک اکشن تمام عیار است و من بسیار از ایده‌ها و اکشن موجود در آن راضیم. فیلمی حقیقتا دیوانه‌وار است.

آرنولد در قسمت‌های قبلی این مجموعه یعنی «نابودگر ۳: خیزش ماشین‌ها»(۲۰۰۳)، «نابودگر: رستگاری»(۲۰۰۹) و «نابودگر: پیدایش»(۲۰۱۵) نیز نقش‌آفرینی کرده بود، اما هیچ‌کدام از این فیلم‌ها آن جادوی دو قسمت نخست این مجموعه را نتوانست تکرار کند.

حال تیم میلر امیدوار است با استفاده از نقش ماندگار آرنولد در این مجموعه و نظارت جیمز کامرون راه دیگری برای کامیابی بیابد. او گفت: این نسخه آرنولد همان چیزی است که جیمز مدت‌ها به دنبال آن بود. من فکر می‌کنم این نقش راهی عالی برای بازگشت آرنولد به مجموعه است. من متوجه بقیه نسخه‌ها و نقشی که او در آنها بازی کرده است، هستم اما نمی‌خواهم آن را تکرار کنم. چیز منحصر به فردی که این فیلم دارد، پرداختن به قصه پنهان آرنولد و نحوه تعامل او با سایر کاراکترهاست، به نحوی که قبلا آن را ندیده‌ایم.

کمپانی پارامونت قرار است «نابودگر: سرنوشت تاریک» را در اول نوامبر سال جاری میلادی اکران کند.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است