«آوای بوم و برگ» در گالری جاوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۱

«آوای بوم و برگ» در گالری جاوید

نمایشگاهی از آثار نقاشی سرور کیان با عنوان «آوای برگ و بوم» در گالری جاوید برپا می شود.

به گزارش صبا، گالری جاوید در هفته جاری میزبان نمایشگاهی است با عنوان «آوای بوم و برگ» که شامل آثاری از  سرور کیان، ملهم از برگ های درختان است. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از این هنرمند جوان روی دیوار خواهد رفت.

این هنرمند در آثارش، ترکیبی از فضای خیال انگیز و طبیعت را به تصویر کشیده و به عناصر طبیعت به عنوان دستمایه‌ ای برای خلق یک اثر هنری نگاه می کند و در این نمایشگاه نیز آثارش را با الهام از برگ درختان خلق کرده است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: آوای بوم و برگ، حکایت برگ هاست؛ برگ هایی که از سال ها پیش در اثر بازی کاردک و رنگ، رخ نمودند و اکنون دیگر مدتهاست که علاوه بر دیوارهای خانه، گوشه های ذهن و روح و پنجره های خیال مرا  آراسته اند  و در طول سالیان متمادی رشد کرده اند، پیچیده تر شده اند و صد البته کامل و کامل تر. بی گمان برگ ها، امضای من هستند و در بیشتر کارهایم  دیده می شوند. هر کدام شخصیت و ویژگی های  جداگانه ای دارند. ویژگی هاییکه در اثر بازی طرح ها و تراشه های رنگ و گوش سپردن به ملودی های  زیبایی همچون «رقص برگ ها» و «برگ  تنها » (اثر استاد فریبرز لاچینی) شکل می گیرند و این چنین آوای برگ ها بر دل بوم نقش می بندد .

این نمایشگاه، جمعه بیست و هشتم تیرماه افتتاح خواهد شد و تا چهارم مرداد ماه ادامه خواد داشت. علاقه‌مندان برای دیدن این آثار می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری جاوید واقع در خیابان ولیعصر، خیابان زرتشت غربی، کوچه یزدان، پلاک ۱۷، زنگ ۱ مراجعه کنند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است