فصل ۴ انیمیشن «ببعی» در راه است/ «سرباز کوچک» در شهر جنگ‌زده

حسین صفارزادگان انیماتور درباره فصل چهار انیمیشن «ببعی» در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: این انیمیشن از عید نوروز امسال روی آنتن شبکه پویا رفته است و اکنون فصل دوم آن در حال پخش و مدت زمان هر قسمت هفت دقیقه است. همچنین فصل چهار انیمیشن «ببعی» در مرحله پیش‌تولید است و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده کار تولید را آغاز می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مراحل تولید فصل 1 تا 3 انیمیشن «ببعی» از اواسط بهمن سال گذشته آغاز شد و تا خرداد امسال ادامه داشت، گفت: این انیمیشن درباره دو گوسفند به نام های ببعی و ببعو است و تمام شخصیت ها حیوانات هستند و هر قسمت به موضوعی خاص می پردازد و طی ماجراهایی که برای شخصیت های داخل انیمیشن اتفاق می افتد مضامین مختلف اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی به طور غیرمستقیم به خردسالان آموزش داده می شود.

صفارزادگان در پایان درباره کار جدیدی که در دست دارد، توضیح داد: اثر دیگری که تولید آن را برعهده دارم یک انیمیشن پنج دقیقه ای است به نام «سرباز کوچک» ولی به احتمال زیاد اسمش تغییر خواهد کرد. این انیمیشن به موضوع کودک و جنگ می پردازد و درباره پسربچه ای است که در زمان حال در شهری جنگ زده تنها زندگی می کند. در حال حاضر انیمیشن «سرباز کوچک» در مرحله استوری‌برد است و هنوز به مرحله انیمیت نرسیده است.

عوامل انیمیشن «ببعی» عبارتند از نویسنده: شیوا حاجیانی، مهدی مداحی گیوی، تهیه کننده: مهدی مشکوری، کارگردان: حسین صفارزادگان، مدیر تولید: مجتبی کندری، طراح زمینه: مجید ذوالقدری، طراح شخصیت: شیرین انجیدنی، انیماتورها: الهه نیک خواه، مریم جمالی، نسا ندیمی، امین حصارکی، بهار صف آرا، عرفان رسولی، مدیر دوبلاژ: ژیلا آژیر، موسیقی و شعر تیتراژ: آرش عمرانی.

ریحانه مقدم