مخاطبان روی زمین به تماشای «سکوت سفید» نشستند/ اهمیت احترام به حریم خصوصی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷
در ششمین روز از سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر؛

مخاطبان روی زمین به تماشای «سکوت سفید» نشستند/ اهمیت احترام به حریم خصوصی

نمایش «سکوت سفید» در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از حریم خصوصی و احترام به آرامش فردی برای مخاطبان می‌گوید.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا نمایش «سکوت سفید» به کارگردانی کوروش سلیمانی و نویسندگی تام استوپارد با ترجمه هوشنگ حسامی سه شنبه ۱۵ بهمن در روز ششم سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش صحنه ای در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چارسو مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت.

نمایش «سکوت سفید» درباره زندگی شخصی است به نام جان براون که از یک گذشته سخت و پیچیده راهی بیمارستانی می‌شود قصد دارد با پرداخت پول زیاد در این بیمارستان بستری شود تا بتواند به آرامش برسد در حالی که هیچ نوع بیماری ندارد. چالشی که بین جان براون و پزشک و پرستاران این بیمارستان بر سر بستری شدن او در بیمارستان شکل می‌گیرد، اساس نمایش را می‌سازد.

نکته قابل توجه در اجرای این نمایش استقبال مخاطبان از نمایش بود که در هر دو سانس بسیاری از علاقه مندان روی زمین به تماشای این نمایش نشسته بودند.

در انتها کوروش سلیمانی کارگردان نمایش «سکوت سفید» از همه حاضران در سالن تشکر کرد و آرزوی آرامش برای مردم سرزمین ایران کرد‌.

آناهیتا اقبال نژاد، مهدی بجستانی، سامان دارابی، الهه زحمتی و الهی شه پرست بازیگران نمایش «سکوت سفید» هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی (استودیو دفتر)، طراح نور: رضا خضرایی، ساخت تیزر و عکس: مصطفی قاهری، موسیقی: گلناز نویدان، طراح بروشور: امیرحسین فراهانی، گروه کارگردانی: امین رضا اولیا، پرستو حق گوی و مهدی زرکشان، مدیر صحنه: محمد حسن درباغی فرد، تبلیغات و روابط عمومی: گروه تبلیغاتی بیستون، تهیه کننده: گروه تئاتر بیستون.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است