آخرین خبرها از تولید سریال «در کنار هم ۲»/ تصاویر جدید رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۱
صبا پیگیری کرد؛

آخرین خبرها از تولید سریال «در کنار هم ۲»/ تصاویر جدید رونمایی شد

تهیه کننده «در کنار هم ٢» می گوید این سریال قصد دارد چگونگی رویارویی صحیح خانواده ها با مساله اعتیاد را نشان دهد.

آرزو ابوحمزه تهیه کننده «در کنار هم ٢» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره موضوع سریال که برای شبکه دو در دست تولید است، توضیح داد: فصل نخست این سریال با تاکید بر سبک های تربیتی، فرزندپروری و معرفی شاخص های خانواده موفق تهیه شده بود و در سری جدید در ۴٠ قسمت ٢۵ دقیقه ای قصد داریم رویکرد پیشگیری از اعتیاد در خانواده ها و تمایز خانواده موفق و خانواده مستعد در معرض آسیب اعتیاد را نشان دهیم.

وی افزود: در سری جدید، مخاطبان هشدارها و راهکارهای مستقیم برای مواجهه با اعتیاد را دریافت می کنند و قرار است از طریق معرفی مهارت های زندگی، راه های منطقی در پیشگیری از اعتیاد را آموزش دهیم تا اعضای خانواده «سالاری» که سوژه سریال هستند در دام آسیب گرفتار نشوند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه همه اعضای جامعه در معرض آسیب اعتیاد قرار دارند، بیان کرد: در این سریال، سه نسل یک خانواده در کنار هم زندگی می کنند و برنامه های پیشگیرانه باید برای همه افراد جامعه باشد، بنابراین در هر قسمت به فراخور موضوع، یکی از اعضای خانواده در معرض آسیب قرار می گیرد.

تهیه کننده سریال «در کنار هم ٢» اظهارکرد: شخصیت های اصلی قصه همیشه تا مرز استفاده از مواد مخدر پیش می روند ولی بنا به دلایلی که در سریال نشان می دهیم، از این مسیر برمی گردند.

وی با اشاره به اینکه «در کنار هم ۲» سریالی محتوامحور است، گفت: تیم محققان و کارشناسان مسایل اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد به سرپرستی حنانه شفیعی در مورد هر قسمت، محتوای مناسب را با در نظر گرفتن مهارت های پیشگیرانه طراحی کرده همچنین ویژگی های سبک زندگی خانواده موفق اسلامی ایرانی را مورد توجه قرار داده اند.

ابوحمزه درباره فرآیند تولید گفت: تقریبا به نیمه راه فیلمبرداری رسیده ایم. لوکیشن ضبط سریال، خانه ای در خیابان عباس آباد تهران است و بنا بر قصه در فضاهای دیگر از جمله ساختمانی نیمه کاره، خیابان، دانشگاه، مرکز خرید و پارک فیلمبرداری ادامه می یابد.

وی درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: زمان مشخصی برای پخش «در کنار هم ۲» در نظر گرفته نشده است و هر زمان که آماده شود و شبکه صلاح بداند آن را پخش می کند.

به گفته تهیه کننده سریال «در کنار هم ۲»، این مجموعه تلویزیونی به سفارش معاونت سیما پیرو تفاهمنامه منعقد شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و با تایید و تصویب این طرح در گروه خانواده شبکه دو سیما تهیه شده است.

«در کنار هم ۲» به کارگردانی داریوش جهانگیری و نویسندگی شاهرخ باقری نژاد و محمدرضا عباس نژاد در مرحله تولید قرار دارد.

خشایار راد، افسانه ناصری، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، سوزان عزیزی، روشنک عجمیان، فرزاد حاتمیان، مهسا کریم زاده، حامد تهرانی، طناز دهقان، سالار کریمخانی، آرمان پیراسته و هدیه آزیده هاک بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند.

عکس ها از پریسان سهراب زاده است.

سپیده شریعت رضوی

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است