پروژه بعدی مت دیمون مشخص شد: نجات دختر توسط پدر گردن‌کلفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

پروژه بعدی مت دیمون مشخص شد: نجات دختر توسط پدر گردن‌کلفت

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مت دیمون بازیگر 48 ساله آمریکایی با حضور در مقابل دوربین تام مک‌کارتی، نقش اول فیلم پروژه «StillWater» می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، مت دیمون ستاره هالیوود با قرارگیری در کنار کارگردان فیلم «افشاگر» یعنی تام مک‌کارتی، پروژه‌ای به نام «Stillwater» را روی صحنه می‌برند. عنوان این فیلم برگرفته از نام شهری در ایالت اکلاهامای آمریکاست.

این پروژه که قرار است کار تولید آن از ماه آگوست سال جاری آغاز شود داستان مردی گردن‌کلفت و شاغل در صنعت حفاری نفت اکلاهاما است که قصد دارد برای ملاقات دخترش به مارسی فرانسه سفر کند؛ دختری که به جرم قتل – که البته او آن را انکار می‌کند – در زندان به سر می‌برد.

این مرد که مت دیمون نقش او را ایفا می‌کند، طی ماجراهایی و با وجود مشکلاتی چون آشنا نبودن با زبان فرانسوی، تفاوت‌های فرهنگی و روال پیچیده سیستم قضایی فرانسه ، تصمیم به مبارزه و تلاش برای تبرئه دخترش می‌گیرد. او در طول داستان با زنی محلی و دختر جوانش آشنا می‌شود که زندگی شخصی او را نیز دگرگون می‌کنند.

فیلمنامه «Stillwater» را تام‌مک‌کارتی با همراهی توماس بیدگین و نوئه دبرا به رشته تحریر درآورده‌اند.

تهیه‌کنندگی کار بر عهده کمپانی «امبلین» استیون اسپیلبرگ است و کار پخش آن را یونیورسال انجام می‌دهد.

مت دیمون اخیرا در پروژه «فورد در برابر فراری» حضور داشته و نقش مقابل کریستین بیل را بازی کرده است. این فیلم قرار است ۱۵ نوامبر اکران شود.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است