موضوع و بازی‌های «بی صدا حلزون» نظر داوران را جلب کرده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۲
بهرنگ دزفولی‌زاده در گفتگو با صبا:

موضوع و بازی‌های «بی صدا حلزون» نظر داوران را جلب کرده است

کارگردان «بی‌صدا حلزون» معتقدست موضوع و بازی‌های خوب این فیلم باعث دیده شدن آن شده است.

بهرنگ دزفولی زاده کارگردان فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره نامزد شدن فیلمش در بخش «نگاه نو» سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: ساخت فیلم «بی‌صدا حلزون» از ابتدای آن دشوار بود زیرا تحقیقات بسیاری هم درباره شناختمان نسبت به جامعه درون قصه انجام دادیم هم اینکه مراحل تولید با سختی بسیاری همراه بود.

وی افزود: با توجه به سخت‌گیری‌هایی که داشتم، مراحل پیشرفت تولید کند پیش می‌رفت.

کارگردان فیلم «بی‌صدا حلزون» بیان کرد: موضوع و دغدغه‌ای که «بی‌صدا حلزون» مطرح می‌کند و بازی‌های خوبی را که بازیگران در این فیلم داشتند شاید بتوان از دلایل دیده شدن آن توسط داوران در جشنواره ملی فیلم فجر دانست.

دزفولی‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا کاندید شدن در جشنواره ملی فیلم فجر باعث موفقیت‌ فیلم در اکران عمومی‌ می‌شود، توضیح داد: کاندید شدن در جشنواره یک مورد فرعی در دیده شدن فیلم است. موضوع دارای اهمیت برای من این بوده که در زمان اکران فیلم تماشاگر سالن را ترک نکند. اکران فیلم «بی‌صدا حلزون» در جشنواره چه مواقعی که خودم در سالن‌های نمایش حضور داشتم و چه از صحبت‌های دیگران متوجه شدم این بوده است که مخاطبان سالن را ترک نکردند و تا آخر فیلم نشسته بودند.

وی افزود: پس از ۲۰ سال فیلمی درباره زندگی ناشنوایان ساخته شده است، هانیه توسلی و محسن کیایی نقش‌هایی را ایفا کرده‌اند که تا به حال در سینما دیده نشده است و این‌ها فاکتورهایی است که می‌تواند در فروش فیلم تاثیر گذارد.

این کارگردان در پایان تصریح کرد: مردم ما مردمی همدرد و حمایتگر هستند و فکر می‌کنم با حمایت از این فیلم فیلمسازان دیگر ترغیب شوند تا در این موضوعات کار کنند و شرایطی ایجاد شود تا ما با فروش فیلم بتوانیم مشکلات برخی ناشنوایان را حل کنیم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است