مجموعه طنز «میان بُر» از فردا روی آنتن شبکه پنج می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵

مجموعه طنز «میان بُر» از فردا روی آنتن شبکه پنج می‌رود

مجموعه تلويزيونی «میان بُر» توليد صداوسیمای مرکز البرز از یکشنبه 27 بهمن ماه روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، مجموعه تلویزیونی طنز «میان بُر» تولید صداوسیمای مرکز البرز از فردا شب یکشنبه ۲۷ بهمن ماه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

محمد صالحیان تهیه‌کننده برنامه «میان بُر» اظهار کرد: این مجموعه ٣٠ قسمتی در ژانر طنز و با رویکرد مساله «انتخاب» در صداوسیمای مرکز البرز تولید شده است.

وی افزود: یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

تهیه‌کننده مجموعه «میان‌بُر» درباره بازیگران این پروژه اظهار کرد: غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش رچاغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.

صالحیان ادامه داد: محور اصلی مجموعه «میان بُر»، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و همچنین انتخابات سیاسی است.

وی با بیان اینکه این موضوع در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد، عنوان کرد: «میان بُر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه شما در نظر گرفته شده که هر قسمت حدودا ۴۰ دقیقه است.

تهیه‌کننده «میان بُر» در پایان با اشاره به ویژگی‌های این سریال گفت: سعی کرده‌ایم کاری متفاوت را در بازه زمانی کوتاه به سرانجام برسانیم البته تلاش همه مجموعه این بوده که این سرعت در پیش تولید و تولید موجب کاستن از کیفیت آن نشود.

«میان بُر» دومین سریال تولید شده در مراکز استانی صداوسیماست که در فاصله زمانی کوتاه پس از پخش سریال «جلال» از یکی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

این سریال از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ٢٣ از شبکه  ۵ سیما و با یک روز تاخیر از یکشنبه ۲۷ بهمن ماه از شبکه شما پخش شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است