فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» از این هفته شروع می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸

فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» از این هفته شروع می‌شود

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» از پنج شنبه اول اسفندماه از شبکه پنج سیما ساعت 21 پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سیما، محمد قنبری تهیه‌کننده مسابقه «پنج ستاره» درباره سری جدید این مسابقه گفت: فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی از این هفته، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی افزود: دکور این برنامه به گونه طراحی شده است که جایگاهی برای تقریبا صد نفر از تماشاچیان در نظر گرفته شده و دارای سه بخش برای انجام سه مرحله مسابقه است. در این بخش ها ترکیبی از دکور و نور و… استفاده شده است.

قنبری درباره شرایط قبولی شرکت کنندگان توضیح داد: شرکت کنندگان این مسابقه از طریق قبولی در آزمون ورودی مسابقه پذیرفته شده اند. بدین ترتیب که متقاضیان برای شرکت در مسابقه، ابتدای باید به سایت شبکه پنج مراجعه و وارد صفحه مسابقه «پنج ستاره» شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. متقاضیان این بخش در صورت قبولی در آزمون ورودی و کسب امتیاز لازم به این مسابقه دعوت می‌شوند.

تهیه‌کننده «پنج ستاره» درباره سوالات این مسابقه نیز عنوان کرد: سوالات برنامه در حوزه اطلاعات عمومی طراحی شده است که شامل موضوعات فرهنگی، سیاسی، ورزش، علمی، ادبی و … می‌شود.

وی افزود: در هر قسمت از این مسابقه، ۲ شرکت کننده حضور دارد که  در سه مرحله با هم رقابت می کنند. در این قسمت هر شرکت کننده‌ای که ستاره بیشتر کسب کند، برنده مسابقه می‌شود. در مرحله اول از شرکت کنندگان ۷ سوال، مرحله دوم ۵ سوال و مرحله سوم ۸ سوال مشترک پرسیده می‌شود.

تهیه کننده مسابقه «پنج ستاره» با اشاره به جوایز این مسابقه تاکید کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان مسابقه، محصولات تولیدکنندگان ایرانی است که تمام تلاش ما استفاده از کالای ایرانی و رونق تولیدات ملی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است