انتشار قصه‌هایی ملهم از جنگ/ «سندهایی برای محاکمه دوباره شیخ» رو می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
حسن احمدی به صبا گفت:

انتشار قصه‌هایی ملهم از جنگ/ «سندهایی برای محاکمه دوباره شیخ» رو می‌شود

تازه ترین آثار حسن احمدی برای مخاطب کودک و نوجوان از سوی انتشارات «به نشر» و «سوره مهر» به چاپ می رسد.

حسن احمدی نویسنده در گفتگو با خبرنگار صبا درباره انتشار تازه ترین آثارش بیان کرد: حدود ۲۰ جلد کتاب زیر چاپ دارم که مجموعه ای هشت جلدی با موضوع امام رضا (ع) از آن جمله است که شامل هشت داستان تخیلی برگرفته از زندگی امام رضا (ع) است و برای هر کدام از شخصیت های این هشت کتاب اتفاقاتی مرتبط با امام رضا (ع) می افتد.

وی درباره عناوین این هشت قصه گفت: «با من حرف بزن»، «خواب  عجیب و شیرین»، «این جا باران نمی بارد»، «غذای نذری آن شب» از جمله عناوین هشت قصه است که مخاطب آن کودک و نوجوان است و انتشار این هشت جلد را به انتشارات «به نشر» سپرده ام و حدود ۲ سال است که در انتظار چاپ به سر می برد.

احمدی درباره دلیل تاخیر در انتشار این کتاب ها اظهار کرد: این آثار برای انتشار به تصویب شورای این انتشارات رسیده و در حال تصویرگری بود ولی با توجه به تغییر اعضای شورای انتشارات و درخواست اصلاح مجدد این مجموعه و مخالفت من برای هرگونه اصلاح بیشتر، هنوز سرنوشت این مجموعه برای انتشار مشخص نیست.

احمدی با اشاره به انتشار مجموعه دیگری از آثارش در انتشارات «سوره مهر» بیان کرد: مجموعه قصه هایی را بر اساس واقعیت های جنگ نوشته ام که تعدادی از آنها را «سوره مهر» برای چاپ انتخاب کرده است که قصه های «من با دایی بهروز زندگی می کنم»، «یک اتفاق باور نکردنی»، «کاش یکی از این ها علیرضا بود» و «قمقمه تا نیمه آب داشت» از این مجموعه داستان های دفاع مقدس است.

این نویسنده در پایان از انتشار رمانی ملهم از زندگی شهید شاه آبادی خبر داد و گفت: این رمان را با عنوان «سندهایی برای محاکمه دوباره شیخ» برای مخاطب نوجوان نوشته ام که ملهم از زندگی شهید شاه آبادی است و قرار است از سوی انتشارات «به نشر» منتشر شود.

فاطمه حامدی خواه

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است