گلایه تهیه‌کننده «نرگس مست» از وضعیت اکران/ این شرایط بد را جبران کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۴
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

گلایه تهیه‌کننده «نرگس مست» از وضعیت اکران/ این شرایط بد را جبران کنند

تهیه‌کننده «نرگس مست» با گلایه از وضعیت نامناسبی که برای اکران فیلمش پیش آمد از مسئولان خواست شرایطی برای جبران این وضعیت فراهم کنند.

عبدالله اسفندیاری تهیه‌کننده فیلم «نرگس مست» به کارگردانی جلال الدین دری در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی که هم در فاصله پایان جشنواره ملی فیلم فجر تا اکران نوروز به عنوان زمانی نامناسب روی پرده رفته است و همچنین مساله شیوع ویروس کرونا که به کم شدن حضور مردم در سینماها و همچنین درنهایت تعطیلی رسمی سینماها برای کاهش خطر ابتلا منجر شده است، عنوان کرد: می‌گویند هرچه سنگ از آسمان می‌بارد به سمت خانه ما می‌آید. این هم شانس ما است و نمی‌دانم چگونه با این بد آمدن باید برخورد کنیم.

وی به اشاره به اینکه ۲۳ بهمن ماه زمان مناسبی برای اکران این فیلم نبود، گفت: ۲۳ بهمن ماه به این دلیل زمان بدی برای اکران بود که ۱۰ روز قبل از این تاریخ جنجال و فضای جشنواره ملی فیلم فجر حاکم است و اصلا فرصت تبلیغ و اطلاع رسانی برای فیلم‌های جدید نیست و تا چهار یا پنج روز بعد از جشنواره نیز تبعات جشنواره ادامه دارد بنابراین از ۲۳ بهمن ماه تا نزدیک عید نوروز یک زمان مرده برای اکران فیلم است.

تهیه‌کننده «نرگس مست» ادامه داد: البته همین زمان اکران را نیز به زحمت به ما دادند زیرا بیش از ۲ سال بود که «نرگس مست» در صف اکران بود. فضای حاکم بر سینما اینگونه است که کمدی‌های سطحی و بی محتوا که اصلا نمی‌شود به آن‌ها فیلم گفت راحت تر روی پرده می روند. این فیلم‌ها با جنجال‌های تبلیغاتی یک فضایی را به وجود می‌آوردند تا انحصار ایجاد کنند.

اسفندیاری تاکید کرد: برخی از سینماداران، پخش کنندگان و بازیگرانی که برای فیلم‌ها پول می آوردند، این فضا را ایجاد کرده اند و اراده درستی هم در دولت برای مقابله با چنین فضایی وجود ندارد و متاسفانه فیلم‌هایی درجه پایین، بی محتوا و سطح پایینِ بدون طنز و قصه نمایش داده می‌شود که مردم را در مدت کوتاهی سرگرم کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در حق فیلم او که در بدترین زمان و شرایط اکران شده جفا شده است، بیان کرد: ما دوست داریم به صورت جبرانی یک زمان مناسب‌تری را در اختیار ما قرار بدهند که این فیلم در مکان‌های بهتر اکران شود. من از مسئولان خواهش می‌کنم که این اکران ادامه داشته باشد. از آنجا که این فیلم به نوعی جنبه هنری نیز دارد امیدوارم امثال گروه هنروتجربه و دیگران از ما حمایت کنند که نابود نشویم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000