«ساعت صفر» متقاضی حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶

«ساعت صفر» متقاضی حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر شد

فیلم سینمایی «ساعت صفر» با پشت سر گذاشتن فیلمبرداری و مراحل فنی متقاضی حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، فیلم «ساعت صفر» در ژانر درام، جنایی و دلهره آور به نویسندگی و کارگردانی حسین حسینی رکاوندی و تهیه کنندگی سیدصابر امامی مراحل فیلمبرداری و تدوین همزمان خود را پشت سر گذاشته است.

«ساعت صفر» با پر کردن فرم شرکت در جشنواره جهانی فیلم فجر، اولین بار روی پرده این جشنواره می‌رود.

این فیلم یک فیلمنامه چند لایه و پیچیده دارد که درگیری ذهنی بالایی را برای بیننده بوجود می آورد.

نویسنده برای نگارش فیلمنامه در این ژانر از المان ها و موقعیت های رئال و واقعی برای بوجود آوردن فضای ترس و دلهره آور استفاده کرده است.

«ساعت صفر» روایت داستان زنی به نام نازنین را است که همسرش آرش رییس جنگلبانی منطقه ایی از شمال کشور بوده و چند سال گذشته در حادثه ای جان خود را به طور مشکوکی از دست داده است. نازنین همراه با دوستش فائزه و خانواده اش به سفری به جنگل های شمال کشور می روند و در این بین سرنخ هایی از قتل همسرش بدست می آورد که در این سفر اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در مسیر راه آنها به وقوع می‌پیوندد.

نازیلا اصفهانی، مجید ندیمی، ستاره سلطانی، شهره ولی پور، میثم امیرزاده، حسام تشکر، مریم منتظری، مدوید لطیفی، خدیجه موسوی، مهیار مرادی، ولی حسین پور، حسن مسعودی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از دستیار تهیه کننده: سید محمدحسین نعمتی، سرمایه گذار: نازیلا اصفهانی، دستیار کارگردان: سجاد بهشتی، برنامه ریز: میثم امیرزاده، مدیرتولید: فرزین فرزدنیا، جانشین تولید: بهزاد بختیاری، مدیر تدارکات: حسن مسعودی و صدیقه اسماعیلی، مدیر صدابرداری: هادی ساعدمحکم، دستیار صدا: ایوب زنگنه، مدیر فیلمبرداری: حسین رکاوندی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: علی دولت آبادی، طراح گریم: بابک شعاعی، اجرای گریم: سمانه صادقی و محمدحسین موسوی، طراح صحنه: فاطمه حسینی رکاوندی، طراح لباس: شیوا صابونچی، منشی صحنه: فاطمه حسینی رکاوندی، موسیقی پایانی: مصطفی نورمحمدی و تدوین و صداگذاری: مجتبی حسن زاده.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است