خالق «پدرخوانده» می‌خواست «پینوکیو» را با بنینی بسازد/ پروژه‌ای که متوقف شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶
در برلین مطرح شد؛

خالق «پدرخوانده» می‌خواست «پینوکیو» را با بنینی بسازد/ پروژه‌ای که متوقف شد

روبرتو بنینی در برلین گفت که بیست سال پیش قرار بود نقش پدر ژپتو را برای فرانسیس فورد کوپولا بازی کند که میسر نشد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سایت جشنواره، روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان نامدار ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «پینوکیو» از پیشنهاد فرانسیس فورد کوپولا خالق حماسه «پدرخوانده» ها گفت.

بنینی که امسال با نقش پدر ژپتو در فیلم «پینوکیو» اثر ماتیو گارونه به برلین آمده است درباره پیشنهاد کوپولا گفت: بیست سال پیش می خواستم نقش پدر ژپتو را برای فرانسیس فورد کوپولا بازی کنم، ما چندین بار باهم گفتگو کردیم، بعد از آنکه یک جلسه در خانه دوست عزیزم رابین ویلیامز که دلم برایش تنگ شده در این باره داشتیم، زوئتروپ کمپانی متعلق به کوپولا ورشکسته شد و پروژه هم متوقف شد.

گارونه در واکنش به این گفته های بنینی گفت: این هم از خوش شانسی من بوده است.

بنینی که امسال با نقش پدر ژپتو در داستان افسانه ای پینوکیو نوشته کارلو کلودی به برلین آمده است چندین سال پیش نیز در نقش خود پینوکیو حضور داشت.

فیلم «پینوکیو» ماتیو گارونه پس از موفقیتش در نامزدی جوایز دیوید دی دوناتلو موسوم به اسکار ایتالیا به بخش ویژه برلیناله امسال آمده است.

روبرتو بنینی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین فیلم خارجی برای فیلم «زندگی زیباست» امسال بعد از ۷ سال دوری از سینما با فیلم «پینوکیو» دوباره به عرصه بازیگری برگشته است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است