«ماموریت غیرممکن» هم حریف کرونا نشد/ تعطیلی جلسات فیلمبرداری در ونیز | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
کرونا همچنان در دست و پای سینماگران؛

«ماموریت غیرممکن» هم حریف کرونا نشد/ تعطیلی جلسات فیلمبرداری در ونیز

ترس از ویروس مرگبار کرونا میان عوامل فیلم و مردمی که سر صحنه تجمع می‌کنند باعث تعطیلی فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» در ونیز شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپرتر، شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، فیلمبرداری پروژه اکشن و محبوب «ماموریت غیرممکن» در ونیز را متوقف کرد. تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر در ایتالیا به این ویروس آلوده شده‌اند و دولت این کشور برای مقابله با گسترش آن کارنوال‌های شهر ونیز را نیز تعطیل کرده است.

سخنگوی کمپانی پارامونت در بیانیه‌ای در این‌باره چنین گفت: به دلیل فقدان ایمنی برای عوامل فیلم و تلاش مسئولان محلی شهر ونیز برای جلوگیری از اجتماع مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، برنامه فیلمبرداری سه هفته‌ای ما در ونیز که نخستین بخش از برنامه‌ریزی فشرده تولید «ماموریت غیرممکن ۷» بود، به زمان دیگری موکول می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: به دنبال این وقفه اجباری و با توجه به نگرانی ما برای سلامتی عوامل فیلم، این افراد تا زمان شروع مجدد فیلمبرداری به خانه بازمی‌گردند. ما به پایش اوضاع ادامه خواهیم داد و با مقامات دولتی و سازمان‌های بهداشتی در این باره همکاری خواهیم کرد.

تام کروز ستاره ثابت مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» در این جلسات برنامه‌ریزی شده فیلمبرداری در ایتالیا حضور نداشت.

کریستوفر مک‌کوری که پیش از کارگردانی «ملت یاغی»(۲۰۱۵) و «فال‌اوت»(۲۰۱۸) از این مجموعه را برعهده داشت، نویسندگی و کارگردانی قسمت هفتم و هشتم «ماموریت غیرممکن» را برعهده دارد که قرار است پشت به پشت هم ساخته شوند.

در این فیلم تام کروز همچنان نقش اتان هانت مامور ‌IMF را بازی می‌کند و بازیگرانی چون ربه‌کا فرگوسن، نیکلاس هولت، شیا ویگهام، پام کلمنتیئف و هنری چرنی – که بعد از ۲۵ سال به این پروژه بازگشته است – حضور دارند.

اکران قسمت هفتم «ماموریت غیر ممکن» برای ۲۱ جولای ۲۰۲۱ و نمایش قسمت هشتم آن برای ۵ آگوست ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است