ویژه‌ای از «دوقلوها» نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود/ هم‌نشینی شیرین با خانواده | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
تهیه‌کننده «دوقلوها» به صبا گفت:

ویژه‌ای از «دوقلوها» نوروز ۹۹ روی آنتن می‌رود/ هم‌نشینی شیرین با خانواده

مهدی بصیری تهیه‌کننده مجموعه «دوقلوها» از تدارک این مجموعه برای پخش در ایام نوروز 99 خبر داد.

مهدی بصیری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت پخش این مجموعه از شبکه دو سیما توضیح داد: تاکنون ۶۵ قسمت از این مجموعه روی آنتن رفته است و ۱۵ قسمت باقی مانده تا پایان اسفندماه پخش می‌شود.

به گفته وی، فصل اول این مجموعه به کارگردانی جمشید بیات ترک در ۸۰ قسمت به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: در مدت پخش این مجموعه با بازخورد خوب مخاطبان مواجه شده‌ایم و از آنجا که ۱۵ قسمت باقی‌مانده قسمت‌های شیرینی هستند و تقریبا به انتهای سریال نزدیک می‌شویم با استقبال بیشتر مخاطبان روبه رو هستیم.

تهیه‌کننده «دوقلوها» درباره فصل جدید این مجموعه نیز گفت: برای فصل جدید این مجموعه صحبت‌های کلی با شبکه شده است و اگر فرصتی باشد و همه دوستان همت کنند برای سال آینده فصل بعدی این مجموعه را می‌سازیم.

بصیری در ادامه تاکید کرد: از آنجا که این برنامه پشت صحنه‌های جذابی دارد، برنامه‌ای را برای نوروز ۹۹ مصوب کرده‌ایم که بر این اساس قرار است ۱۰ قسمت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ای از پشت صحنه و گلچینی از برنامه‌های گذشته را به مخاطبان ارایه دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا امن ترین مکان خانه است، عنوان کرد: با توجه به نگرانی‌های مردم درباره شیوع بیماری کرونا بهتر است مردم کمتر از خانه بیرون بیایند و تلویزیون در این زمان می‌تواند با پخش برنامه‌های مختلف خانه نشینی اجباری هم وطنان را شیرین‌تر و بهتر کند. همچنین این خانه نشینی فرصت خوبی است که خانواده ها دور یکدیگر جمع بشوند و سرمایه فرهنگی خود را بالاتر ببرند.

بازیگران «دوقلوها» را علی فروتن، محمد مسلمی، حمیدگلی، سعید امیرسلیمانی، لاله صبوری، محمدشیری، سیاوش چراغی‌پور، فاطمه شکری، علی ابدالی، علی صابری، فا‌ئقه‌ شلالوند و مهیار مجیب تشکیل می‌دهند.

مجموعه تلویزیونی «دوقلوها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، شنبه تا سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و تکرار آن هم چهارشنبه تا جمعه همان ساعت است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است