«جوخه انتحار ۲» یک گام دیگر به پرده‌ سینما نزدیکتر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
با پایان یافتن مرحله فیلمبرداری؛

«جوخه انتحار ۲» یک گام دیگر به پرده‌ سینما نزدیکتر شد

کارگردان پروژه «جوخه انتحار ۲» از پایان یافتن مرحله فیلمبرداری این کار در یکی از سخت‌ترین دوران‌های زندگی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، مرحله فیلمبرداری پروژه ابرقهرمانی «جوخه انتحار» رسما پایان یافت.

این خبر را جیمز گان کارگردان این کار با انتشار بیانیه‌ای احساسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد. مرحله‌ای که هم‌اکنون مشخص شده یکی از سخت‌ترین دوران‌‌های زندگی شخصی گان بوده است.

طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی‌ کمیکز مدت‌هاست که منتظر بیرون آمدن خبری از این پروژه هستند که با وجود آن که اینک فیلمبرداری آن پایان یافته اما تا بیرون آمدن محصول نهایی آن هنوز زمان زیادی مانده است. گان، پیش از این فیلمنامه این اثر را محبوب‌ترین نوشته خود در طول عمر حرفه‌ایش خوانده بود.

جیمز گان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: و این اتمام تولید «جوخه انتحار» است. پدرم ۲ هفته قبل از آغاز فیلمبرداری این پروژه از دنیا رفت و حیوان خانگی‌ام ۲ هفته پیش از اتمام آن مرد. این دوره، مقطعی بسیار بسیار سخت در زندگی شخصی و همزمان یکی از رضایت‌بخش‌ترین پروژه‌های کاری من بود. حرفه‌ای‌گری، استعداد و مهربانی گروه بازیگران و تولید این فیلم الهام‌بخش هر روزه‌ی من بود. از همه کسانی که در این فیلم دخیل بودند – در همه دپارتمان‌ها – سپاسگزاری می‌کنم و از ته قلب شکرگزار بودنتان هستم. شما دلیل فیلم ساختن من هستید.

گان در طول دوره تولید پروژه «جوخه انتحار» پدر و حیوان خانگی خود را از دست داد؛ اتفاقاتی که هر کدام به تنهایی می‌تواند هر کسی را برای مدتی از صحنه دور نگه دارد، اما این کارگردان ۵۳ ساله چاره دست و پنجه نرم کردن با تالمات روحی این قضایا را چسبیدن به کار دید؛ روشی که به نظر می‌رسد کمک حال او بوده است.

فیلم «جوخه انتخار» اثری ابرقهرمانی بر مبنای کمیک‌های دنیای دی‌سی است و در آن همچون قسمت قبلی این فیلم در سال ۲۰۱۶، مارگو رابی در نقش دکتر هارلی کوئین، یوئل کینامان،‌بازیگر سوئدی-آمریکایی در نقش ریک فلگ، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و وایولا دیویس در نقش آماندا والر بازی می‌کنند. بزرگترین غایب این پروژه جدید ویل اسمیت است که خبر خروج او از این فیلم چندی پیش منتشر شد و میان طرفداران این داستان دی‌سی سر و صدا به راه انداخت.

از بازیگران تازه‌وارد به این دنباله جدید می‌توان به ادریس آلبا، جان سنا، ناتان فیلیون، دیوید دستماچیان – هنرپیشه ارمنی‌تبار آمریکایی- پیتر کاپالدی، آلیس براگا، تایکا وایتیتی، شان گان، مایکل روکر اشاره کرد.

گفتنی است هر چقدر که به زمان انتشار اولین تصاویر از «جوخه انتحار» نزدیک می‌شویم بدین معناست که پروژه «نگهبانان کهکشان: بخش ۳» نیز به مرحله پیش‌تولید خود نزدیک‌تر می‌شود. البته گان هنوز دوره طولانی پست‌پروداکشن پروژه اخیر را پیش روی خود دارد که حتی ممکن است شامل فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها باشد. البته طبیعتا همه این‌ها بعد از مقداری عقب نشستن و تازه شدن نفس جیمز گان آغاز می‌گردد.

اکران «جوخه انتخار ۲» برای ۶ آگوست ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است