حضور کمدین معروف در پروژه «سریع و آتشین ۹» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
شایعات خبر می‌دهند؛

حضور کمدین معروف در پروژه «سریع و آتشین ۹»

بن استیلر کمدین معروف هالیوود در سکانس‌هایی از جدیدترین دنباله مجموعه پر زد و خورد «سریع و آتشین» حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، شایعات پیچیده در محافل سینمایی خبر از اضافه شدن بن استیلر بازیگر و فیلمساز کهنه‌کار آمریکایی به پروژه اکشن «سربع و آتشین ۹» می‌دهند.

جدیدترین دنباله «سریع و آتشین» یکی پر سر و صداترین پروژه‌های امسال بوده و حالا این خبر جدید بر میزان اشتیاق طرفداران آن افزوده است.

شاید در نگاه اول پیوستن این بازیگر/ کمدین ۵۴ ساله به پروژه‌ای چون «سریع و آتشین» منطقی به نظر نیاید اما استیلر پیش از این و با بازی در اکشن‌کمدی نامزد جایزه اسکار «تندر استوایی» توانایی خود در نقش‌آفرینی در این گونه فیلم‌ها را به اثبات رسانده است.

مرحله فیلمبرداری «سریع و آتشین ۹» در نوامبر سال گذشته به پایان رسید اما گویا به نظر می‌رسد در طول چند هفته آینده برخی صحنه‌‌ها دوباره فیلمبرداری می‌شوند. از آن جا که بن استیلر در فیلمبرداری‌ها قبلی حضور نداشته است به نظر می‌رسد او در این دنباله از مجموعه بزرگ «سریع و آتشین» نقشی کوچک و افتخاری داشته باشد.

بزرگترین غایب این پروژه جدید دواین جانسون ملقب به صخره است که البته گویا این غیبت در تولید کار خللی وارد نکرده است.

این شایعه تاکنون به صورت رسمی تایید نشده‌ است و همچنان باید منتظر ماند و دید استیلر در صورت حضور در این فیلم چه نقشی را بر عهده خواهد داشت. نقشی درام یا کمدی، هر چه که باشد بن استیلر تنها بازیگر تازه اضافه شده به مجموعه «سریع و آتشین» نخواهد بود.

جان سینا بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی دیگر ستاره تازه‌وارد این پروژه است و نقش برادر دومینیک تورتو – با بازی ون دیزل –  را بازی کرده است. سینا تاکنون به ندرت درباره حضور خود در این فیلم صحبت کرده و تنها به ذکر این نکته که این شخصیت شرور نیست، بسنده کرده است. او در این باره گفته بود: بگذارید قضاوت را بر عهده مخاطبان بگذاریم و آن‌ها تصمیم بگیرند چه کسی خوب است و چه کسی بد. پیش از این طرفداران این فیلم بنا بر تریلرهای منتشر شده از این آن نتیجه گرفته‌اند که کاراکتر سینا یکی از ضدقهرمان‌های مهم این دنباله است.

اکران «سریع و آتشین ۹» برای ۲۲ می امسال برنامه‌ریزی شده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است