راه اندازی کمپین «در خانه بمانیم» در رادیو پیام | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵

راه اندازی کمپین «در خانه بمانیم» در رادیو پیام

شبکه رادیویی پیام در راستای اطلاع رسانی به مخاطبانش برای مقابله و پیشگری ویروس کرونا پویش «در خانه بمانیم» را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی پیام، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور رادیو پیام ضمن اطلاع رسانی لازم درباره آخرین اخبار روز به مخاطبانش در سراسر کشور، با پیام‌های کوتاه بهداشتی در فواصل برنامه‌ها و برنامه «با رادیو پیام سلامت باشید» با استفاده از دانش پزشکان، متخصصان و کارشناسان حوزه سلامت هشدارها و نکات ایمنی لازم درباره رعایت بهداشت فردی همچنین راه‌های مبارزه و کنترل ویروس کرونا را از طریق گیرنده رادیو، رادیو تصویری رادیو پیام و آوا و کانال‌های پیام رسان شبکه در فضای مجازی به سمع و نظر مخاطبانش می‌رساند.

مدیر رادیو پیام ادامه داد: کمپین «در خانه بمانیم» را با هدف کمک به ستاد مبارزه با کرونا و تشویق هموطنان برای ماندن در خانه، خودداری از ترددهای بی مورد و غیر ضرور در سطح معابر عمومی و اجتماعات برای حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان راه اندازی کردیم. امیدواریم هموطنان در سراسر کشور ضمن رعایت نکات بهداشتی به این امر مهم توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

ملازاده در پایان از شهروندان درخواست کرد: هشدارهای حوزه سلامت و پبام‌های ستاد مرکزی مبارزه با کرونا را جدی بگیرید تا با همت جمعی بتوانیم از این دوره پرخطر عبور کرده و کمترین آسیب را در حوزه سلامت مردم که سرمایه‌های اجتماعی این مرز و بوم هستند را داشته باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است