داستان زندگی پدر ۲ فوق‌ستاره تنیس زنان روی پرده‌های سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳
یک بازیگر دیگر به پروژه «پادشاه ویلیامز» پیوست؛

داستان زندگی پدر ۲ فوق‌ستاره تنیس زنان روی پرده‌های سینما

دیلان مک‌درموت جدیدترین بازیگری است که به تیم بازیگران درامی زندگینامه‌ای درباره پدر ۲ فوق ستاره تنیس زنان پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، دیلان مک‌درموت نیز به تیم بازیگران «پادشاه ریچارد – King Richard» استودیوی برادران‌وارنر پیوست. ویل اسمیت دیگر ستاره‌ایاست که در این اثر درباره ریچارد ویلیامز – پدر ۲ فوق ستاره دنیای تنیس یعنی ونوس و سرنا ویلیامز – حضور دارد.

کارگردانی این درام که هم‌اکنون در لس‌آنجلس در حال تولید است را رینالدو مارکوس‌گرین برعهده دارد. در این فیلم سانیا سیدنی و دمی سینگلتون در نقش ونوس و سرنا حضور دارند و آنجالو الیس، جان برنثال و لیو شرایبر دیگر بازیگران آن هستند.

«پادشاه ریچارد» با فیلمنامه‌ای به قلم زک بیلین – که این روزها در حال نگارش فیلمنامه «کرید ۳» است – روایت عزم و اراده ریچارد ویلیامز برای آموزش تنیس به دختران خود و رساندن آنان از زمین‌های ترک خورده کامپتون کالیفرنیا تا بزرگترین گرنداسلم‌های جهان و تبدیلشان به دو فوق ستاره تاریخ این ورزش است.

مک درموت قرار است نقش یک دلال ورزشی را بازی کند. اگرچه بسیاری از نقش‌های این فیلم را افراد حقیقی بازی می‌کنند، اما این کاراکتر خیالی و زاییده ذهن فیلمنامه‌نویس است.

تیم و ترور وایت تهیه‌کنندگی پروژه «پادشاه ریچارد» را برعهده دارند.

مک‌درموت به تازگی در مجموعه‌ای از سریال‌ها شامل «سیاستمدار» نتفلیکس و «داستان ترسناک آمریکایی» حضور داشته است. حضور بعدی این بازیگر ۵۸ ساله، سریال «هالیوود» رایان مورفی در نتفلیکس خواهد بود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است