مشهورترین هیولای سینما برمی گردد/ هالیوود در تدارک ساخت «فرانکنشتاین» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸

مشهورترین هیولای سینما برمی گردد/ هالیوود در تدارک ساخت «فرانکنشتاین»

جیسون بلوم تهیه کننده مشهور فیلم‌های وحشت از تمایلش برای بازسازی فیلم «فرانکنشتاین» گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سی‌بی‌آر، به دنبال موفقیت این روزهای فیلم «مرد نامریی» به کارگردانی لی ونل، جیسون بلوم تهیه کننده این فیلم اعلام کرده در حال توسعه طرح ساخت یک فیلم از روی داستان «فرانکنشتاین» است.

بلوم که یکی از مشهورترین تهیه کنندگان ژانر وحشت سینماست به تازگی در مصاحبه با وبسایت «تحول وحشت» در این باره گفت: من عاشق فرانکنشتاین هستم، ما فیلمسازان باید تلاش کنیم مجدد این شخصیت را درست و صریح روی پرده سینماها بیاوریم. نمی دانم شخص دیگری در حال کار روی این پروژه است یا نه، چیزی در این باره نمی دانم اما دوست دارم تلاش خودم را انجام بدهم و منتظر یک ایده عالی هستم.

در کنار علاقه بلوم به ساخت فیلم «فرانکنشتاین» کمپانی یونیورسال نیز در حال کار روی پروژه «عروس فرانکنشتاین» است.

فیلم «مرد نامریی» که جیسون بلوم از ایده آن به عنوان یک کار عالی یاد کرده است به تازگی به سینماها آمده و توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند این فیلم هم اکنون در وبسایت روتن تومیتوز امتیاز ۹۱ را بدست آورده است. «مرد نامریی» و «فرانکنشتاین» دو تا از فیلم های مهم ژانر وحشت در دهه ۳۰ میلادی هالیوود هستند.

«فرانکنشتاین» نوشته مری شلی داستان یک دانشمند جوان متکبر به نام ویکتور فرانکنشتاین است که تلاش می کند تا یک موجود مرده را زنده کند.

«مرد نامریی» به کارگردانی و نوشته لی ونل و بازی الیزابت ماس، الیور جکسون-کوهن هم اکنون در سینماهای دنیا در حال اکران است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است