تلویزیون «لیگ لاغری» هم راه انداخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۸

تلویزیون «لیگ لاغری» هم راه انداخت

فراخوان مسابقه «لیگ لاغری» که قرار است حوالی خردادماه از شبکه دو سیما روی آنتن برود، اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فراخوان مسابقه «لیگ لاغری» به تهیه‌کنندگی مهدی محمدی و طراحی شهرام مصباح که قرار است حوالی خردادماه از شبکه دو سیما روانه آنتن شود، اعلام شد.
«لیگ لاغری» عنوان مسابقه‌ای است که بین دو گروه ۶ نفره از افرادی با (BMI) شاخص توده بدنی بالای ۴۰ برگزار می شود.
این افراد طی فراخوان مسابقه ثبت‌نام کرده و بر اساس شاخص‌های گوناگون از طریق مصاحبه و آزمون‌های روانشناسی و تیپ‌شناسی انتخاب می‌شوند. بر این اساس هر گروه شامل یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان تغذیه، مربی ورزش و روانشناس خواهد بود. در طول برنامه افراد حذف شده براساس عملکرد تیمی و انفرادی به گروه سوم منتقل شده و شانس مجدد خود را با تلاش بیشتر حفظ می کنند.
روند مسابقه کاهش وزن علاوه بر رقابت این دو گروه – که بر اساس پارامترهای مختلف ارزیابی می‌شود- شامل قسمت های متنوعی خواهد بود. در بخش گفتگوی کارشناسی به یک سوال عام از دید کارشناسی پاسخ داده خواهد شد. ایران سالم عنوان یکی دیگر از بخش‌های این برنامه است که روند رقابت مناطق مختلف کشور در پویش «دو میلیون کیلو» در آن بررسی می‌شود.
همچنین در بخش گفتگو با افراد برگزیده نیز یک فرد شناخته شده در استودیو حاضر شده و گفتگویی سلامت محور با مجری برنامه خواهد داشت.
تفاوت اساسی این بخش با سایر برنامه های گفتگو محور این است که فرد شرکت‌کننده قبل از حضور در استودیو در آزمایشات پزشکی شرکت کرده و همچنین سبک زندگی اعم از نوع فعالیت های فیزیکی و عادات غذایی ایشان بررسی دقیق شده و در استودیو نیز از طریق آنالیز بدن نسبتِ عضله به بافت چربی فرد اندازه گیریه و در یک جدول ثبت می شود.
این فرد براساس نتایج موجود و تعاملات به عمل آمده قبلی در چالشی شرکت خواهد کرد.
بررسی عملکرد گروه ها و اعضای تیم و نظرات کارشناسان مربوط در زمینه های اصلی روانشناسی، فعالیت ورزشی و رژیم غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کارشناسان دلایل روندهای مثبت یا منفی اعضاء و گروه ها را بیان می کنند. حضور کارشناسان در استودیو ضرورت ندارد.
همچنین برای حفظ جذابیت برنامه و رقابت بیشتر، چالش های فیزیکی و ذهنی طراحی شده که بین گروه ها در برنامه انجام و براساس نتایج آن امتیاز تیم ها مشخص می‌شود و در فواصل معین نفرات کمتر فعال یا ضعیف از گروه بازنده حذف و به گروه بازنده ها اضافه می شوند.
بخش‌های دیگر این برنامه عبارتند از مورد کاوی (بررسی موضوعات مهم و خاص مانند مبتلایان به دیابت یا فشار خون یا چاقی ناشی از معلولیت جسمی و …)، آشپزی سالم، چالش راهبر و تخفیف‌بگیر و …
«لیگ لاغری» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مهدی محمدی و طراحی شهرام مصباح که در ۵۲ قسمت در بازه زمانی ۶ ماه (هر هفته دو قسمت) پخش خواهد شد.
افراد علاقمند برای شرکت در این مسابقه به صفحه ثبت‌نام این برنامه به آدرس http://ll.tv2.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000