تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در «گام دو»/ ۳۰۰ قسمت دیگر داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
مرتضی یعقوبی به صبا گفت: 

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در «گام دو»/ ۳۰۰ قسمت دیگر داریم

تهیه‌کننده برنامه «گام دو» می‌گوید این برنامه به تبیین راهبردی بیانیه 6400 کلمه‌ای گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازد.
مرتضی یعقوبی تهیه کننده «گام دو» که شب ها پس از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دو سیما می رود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این برنامه توضیح داد: ایده شکل گیری «گام دو» از سوی حبیب میدانچی مدیر گروه اجتماعی شبکه دو بود. این برنامه درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که سال گذشته ۲۴ بهمن ماه توسط رهبر انقلاب ابلاغ شد و ما اقدام به تبیین راهبری این بیانیه ۶۴۰۰ کلمه ای با حضور کارشناسان امر کرده ایم.
وی ادامه داد: این برنامه تلاش می کند با حضور کارشناسانی که حرفی برای گفتن و راهکاری دارند و پژوهشگر در حوزه های مختلف هستند به ارایه راهکار در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه های تخصصی خود بپردازند.
تهیه کننده «گام دو» تاکید کرد: از آنجا که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیانیه ای کلی و جامع است که عموم مخاطبان آن جوانان هستند و افرادی در خط مقدم این بیانیه برای پیشرفت کشور تلاش می کنند کارگروهی را در این برنامه تشکیل داده و به دسته بندی فرازهای بیانیه پرداخته ایم که فکر می کنم تاکنون هیچ برنامه ای این چنین کارگروهی تشکیل نداده است.
یعقوبی درباره مهمان های برنامه نیز توضیح داد: در «گام دو» مهمان هایی را دعوت می کنیم که در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تحقیق و پژوهش کرده اند و صاحب سخن هستند و می توانند راهکار و برداشت های خود را ارایه دهند. از جوانان نیز در این زمینه استفاده می کنیم.
وی با اشاره به اینکه «گام دو» یک برنامه کاملا گفتگومحور است اظهار کرد: این برنامه مجری ندارد و مهمان جلوی دوربین به صورت مونولوگ صحبت می کند.
تهیه کننده «گام دو» در پایان با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۰ قسمت از این برنامه روی آنتن رفته است و پخش آن در ۳۰۰ قسمت دیگر تا سال آینده ادامه دارد، گفت: مدت زمان این برنامه ۱۰ دقیقه است و ریتم تندی دارد. برنامه به لحاظ فنی ساختار خاصی از تدوین را دارد. «گام دو» نوع خاصی از برنامه های کوتاه است و از آنجاکه بیان کننده یک موضوع است و تعداد موضوعات تدوینی در آن کم است پس زمانش کافی است.
عوامل برنامه «گام دو» عبارتند از سردبیر: فاطمه شعبانی، تهیه کننده و کارگردان: مرتضی یعقوبی، تدوینگر: مهیار صادقیان با تشکر از مدیر گروه اجتماعی شبکه دو حبیب میدانچی و محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است