«دهکده بچه‌ها» از سال نو پخش می شود/ پرورش خلاقیت کودکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
در ایام نوروز 99؛

«دهکده بچه‌ها» از سال نو پخش می شود/ پرورش خلاقیت کودکان

«دهکده بچه‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان به کارگردانی امیر فیضی همزمان با آغاز تعطیلات نوروز 99 از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «دهکده بچه‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که همزمان با آغاز سال نو از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
«دهکده بچه‌ها» عنوان یک برنامه نمایشی است که شخصیت‌هایی عروسکی در کنار چند شخصیت واقعی داستانی را شکل می‌دهند که مربوط به یک دهکده خیالی است.
استفاده از جلوه های ویژه تصویری، وله های مختلف گرافیکی و تصویری در بخش‌های مختلف اجرای نمایش، استفاده از ترانه های شاد، روش‌های مختلف برای سپری کردن اوقات فراغت در خانه و … از جمله ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی است.
«دهکده بچه‌ها» در کنار روایت داستانی کودکانه، آموزش‌هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده است که به پرورش خلاقیت کودکان و سرگرم شدن‌شان توسط بازی‌های خانگی منجر می‌شود. به عنوان مثال یک مسابقه و یا بازی بین بچه‌های دهکده انجام می‌شود که در حقیقت آموزش یک بازی خانگی برای بچه‌ها است یا آموزش درست کردن کاردستی که در برنامه گنجانده شده است.
«دهکده بچه‌ها» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده و کارگردانی امیر فیضی که همزمان با آغاز تعطیلات نوروز ۹۹ در باکس صبحگاهی کودک از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است