مسابقه کتابخوانی آنلاین ویژه ساکنان قشم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۷

مسابقه کتابخوانی آنلاین ویژه ساکنان قشم

همزمان با شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد برای خارج نشدن از منزل مسابقه کتابخوانی آنلاین در قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، علیرضا کمساری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: مسابقه کتابخوانی با هدف افزایش ساعات مطالعه خانواده ها و ایجاد ارتباط میان گروه هایی از شهروندان و ساکنان قشم است که این روزها بیشتر زمان خود را در منزل سپری می کنند.

وی اضافه کرد: به منظور دسترسی آسان و تسهیل حضور علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی، دریافت کتاب و سوالات به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سایت پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به نشانی qeshm.farhang.gov.ir امکان پذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه، پاسخ ها و مشخصات فردی خود را تا تاریخ ۶ فروردین سال آینده (۱۳۹۹) از طریق نرم افزار واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۵۰۲۰۴۴ ارسال نمایند.

به گفته کمساری، در پایان این مسابقه کتابخوانی آنلاین به پنج نفر نخست از شرکت کنندگان جوایز نقدی تعلق گرفته و برای۵۰۰ شرکت کننده دیگر کتاب هایی به رسم یادگاری ارسال خواهد شد.

وی در پایان توضیح داد: همزمان با تعطیلی دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور و در پیش بودن تعطیلات نوروز، برگزاری مسابقه کتابخوانی آنلاین به عنوان وسیله ای موثر برای ایجاد رغبت بیشتر و عادت دادن خانواده ها به مطالعه می تواند مفید باشد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است