تله‌فیلم «راز برلین» در اراک کلید خورد/ افشای راز خانواده ارمنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳

تله‌فیلم «راز برلین» در اراک کلید خورد/ افشای راز خانواده ارمنی

تولید تله فیلم «راز برلین» به کارگردانی سامان مرادحسینی در اراک کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استان های سازمان صداوسیما تولید تله فیلم «راز برلین» در اراک کلید خورد.

به سفارش شبکه آفتاب و حمایت معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، مرحله تولید تله فیلم ۹۰ دقیقه ای «راز برلین» با حضور سید علی آقازاده استاندار مرکزی، دبیقی مدیر کل صدا و سیمای استان و جمعی از مدیران فرهنگی در اراک آغاز شد.

تله فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه ای «راز برلین» به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی سامان مراد حسینی با ساختاری نمایشی و محوریت دینی و ۲۰ روز تلاش شبانه روزی عوامل برای پیش تولید و ۱۵ روز برای تولید، با حضور در بیش از ۲۰ لوکیشن مختلف، تهیه و تولید شد و به زودی از شبکه یک سیما و شبکه استانی آفتاب روی آنتن خواهد رفت.

این پروژه با حضور بازیگرانی شامل فریباجدی کار، سیامک اطلسی، نیلوفر شهیدی، فرخنده فرمانی زاده، لیداعباسی، امیرکرمی، جعفر طریقتی، پوریا رضایی و نیز نویسندگی محسن جسور و کارگردانی سامان مرادحسینی تولید می شود.

سایر عوامل مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی، مدیر صدابرداری: هادی سلیمان زاده، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس صدرا صدری، مدیر تولید سعید عطایی، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر رونقی، عکاس و تصویربردارپشت صحنه: مهدی عباسی، تدوین منوچهر صانعی، صداگذار: هادی افشار، موسیقی رضا خسروی، اصلاح رنگ و نور: هاله گرجی، منشی صحنه: کیمیا نوری و ناظر کیفی داریوش منتظری هستند.

داستان این فیلم از این قرار است که «مانیا، دختری از ارامنه شهر اراک به تازگی پدر خود را بر اثر سرطان در شهر برلین آلمان از دست داده است. پس از مراسم چهلم پدر در مواجهه عمه خود با مادر و عمویش، پیرامون سهم الارث خانواده متوجه می شود که نام اصلی او فاطیما بوده است و بعدها نام او را مانیا گذارده اند. عمه به مانیا می گوید که او برادرزاده او نیست و او مسلمان زاده ای است که آنوش و اریک، وی را به فرزندخواندگی پذیرفته اند. چرا که آنها توانایی بچه دار شدن نداشته و آنوش نازا بوده است. عمه هاسمیک مدارک جدی ای را از پرورشگاهی در مشهد به مانیا می دهد و مدعی است او سهمی از ارث برادر را نخواهد برد…»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000