نوروز رادیو نمایش با «پرنیان هفت رنگ» و «نوروز در استودیو هشت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۰

نوروز رادیو نمایش با «پرنیان هفت رنگ» و «نوروز در استودیو هشت»

«پرنیان هفت رنگ» و «نوروز در استودیو هشت» به مناسبت نوروز از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «پرنیان هفت رنگ» برنامه نوروزی است که از دوم تا پانزدهم فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

این برنامه با توجه به نیاز روز شامل بخش های مختلفی است و امین بختیاری، مونا صفی و معصومه عزیزمحمدی گویندگان، مجید حیدری نویسنده و علی بهرامی تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارند. بخش های نمایشی این برنامه با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.

برنامه تک قسمتی «نوروز در استودیو هشت» نیز اول فروردین ماه ،از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود. دراین برنامه به مردم تاکید می شود که در خانه بمانند و به آنها پیشنهادهایی برای بهتر گذراندن این ایام در خانه خواهد شد.

«نوروز در استودیو هشت» به تهیه کنندگی الهه سلحشور، گویندگی بهرام ابراهیمی، بهناز بستان دوست، امیر زنده دلان،صدابرداری فرزاد شریفی و با همراهی مهمانان برنامه حمید منوچهری، احمد گنجی، عباس محبی، بیوک میرزایی، نسرین زارع، محمد آقامحمدی، فرشاد آذرنیا، حمیدرضا هدایتی راد، معصومه عزیزمحمدی و  حمیدرضا افتخاری ویژه  نوروز در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است