انتقاد پل شریدر از تعطیلی پروژه‌اش/ زیر آتش هم کار می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۰

انتقاد پل شریدر از تعطیلی پروژه‌اش/ زیر آتش هم کار می‌کنم

پل شریدر از تعطیلی پروژه «کارت‌شمار» به دلیل ابتلای یکی از بازیگران فرعی فیلم انتقاد کرد و مردن در راه کار را بهترین نوع مرگ خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی‌وایر، پل شریدر فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی با انتشار پستی در صفحه فیسبوک خود از تهیه‌کنندگان آخرین فیلمش یعنی «کارت‌شمار – Card Counter» به دلیل خواباندن کار به شدت انتقاد کرد. این تهیه‌کنندگان به دلیل مثبت شدن تست ویروس کرونای یکی از بازیگران حاضر در صحنه، پروژه را تا زمان نامعلومی متوقف کرده‌اند.

قبل از این ماجرا، فیلمبرداری «کارت‌شمار» در شهر بیلاکسی ایالت میسی‌سی‌پی و با حضور بازیگرانی چون اسکار آیزاک، ویلم دفو و تیفانی هدیش در جریان بود. این پروژه تنها ۵ روز تا پایان قسمت اصلی فیلمبرداری فاصله داشت که تست کرونای یکی از اعضای تیم مثبت اعلام شد. این بازیگر از لس‌آنجلس به بیلاکس پرواز کرده بود تا فقط در یکی دو صحنه از این فیلم بازی کند.

شریدر در فیسبوک خود نوشت: پروژه ما تنها ۵ روز مانده به پایان فیلمبرداری، به خاطر مثبت اعلام شدن تست کرونای یکی از بازیگران روزمزد لس‌آنجلسی، توسط تهیه‌کننده‌های ترسوی من متوقف شد. من شخصا زیر باران آتش هم کار می‌کنم تا فیلم را تمام کنم. من پیر هستم و آسم دارم، مگر چه مرگی بهتر از مردن در سر کار وجود دارد؟

«کارت‌شمار» درامی با بازی اسکار آیزاک در نقش یک قمار باز و سرباز سابق است که تصمیم می‌گیرد به مردی جوان کمک کند تا از یک دشمن مشترک انتقام بگیرند. پروژه‌ قبلی شریدر درام «نخستین اصلاح‌شده»(۲۰۱۷) بود که نامزدی جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی را برای او به همراه داشت.

شریدر ماه ژانویه و درست قبل از آغاز فیلمبرداری از پیوستن تیفانی هدیش و تای شرایدن به این پروژه خبر داده بود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است