«غبار بی سوار» می‌آید/ آماده شدن چند آلبوم در «هفت اقلیم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
سپهر سعیدی در گفتگو با صبا:

«غبار بی سوار» می‌آید/ آماده شدن چند آلبوم در «هفت اقلیم»

آلبوم «غبار بی سوار» اثری مشترک از زکریا یوسفی و پاشا هنجنی به زودی روانه بازار موسیقی می شود.

سپهر سعیدی مدیر انتشارات رهگذر هفت اقلیم در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره فعالیت های این انتشارات با توجه به شیوع کرونا گفت: قرار بود اسفند ماه چند اثر موسیقایی منتشر کنیم که به دلیل شیوع کرونا انتشار این آثار به سال جدید موکول شد.

وی با اشاره به اینکه دفتر انتشارات رهگذر هفت اقلیم به دلیل بیماری کرونا بسته شده است، افزود: از بین بردن کرونا یک همت عمومی می خواهد و ما هم در انتشارات رهگذر هفت اقلیم تصمیم گرفتیم در کنار مردم باشیم و با این بیماری مبارزه کنیم.

مدیر انتشارات رهگذر هفت اقلیم خاطرنشان کرد: یک سری از کارها کاملا تولید شده و آماده توزیع بود ولی توزیع آن ها را هم کنسل کردیم.

سعیدی همچنین خبر داد: آلبوم «غبار بی سوار» اثری مشترک از زکریا یوسفی و پاشا هنجنی در مراحل نهایی قرار دارد و در سال جدید روانه بازار موسیقی می شود و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: بهترین زمان است تا از آثار هنری لذت ببریم و در این مدت زمان قرنطینه در کنار خانواده موسیقی گوش کنیم و روحمان را صیقل دهیم. همه ما باید به کمک هم این بیماری را شکست دهیم پس بهترین گزینه این است در خانه بمانیم و اجازه ندهیم این بیماری همه گیر شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است