جزییات جدید از آتش‌سوزی استودیو کیوتو/ مظنون برای دستگیری خیلی ناخوش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶

جزییات جدید از آتش‌سوزی استودیو کیوتو/ مظنون برای دستگیری خیلی ناخوش است

پلیس کیوتو ژاپن مجوز بازداشت شینجی آئوبا متهم قتل 34 نفر حاضر در استودیو انیمیشن کیوتو را بدست آورده، با این حال گفته می شود آئوبا برای دستگیر شدن خیلی ناخوش احوال است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، پلیس کیوتو ژاپن مجوز بازداشت شینجی آئوبا متهم قتل ۳۴ نفر حاضر در استودیو انیمیشن کیوتو را بدست آورده است. هرچند گفته شده آئوبا برای رسیدگی به اتهامش خیلی ناخوش است.

پلیس گفته آنها باور دارند که کیف همراه با چندین چاقو و یک چکش متعلق به آئوبا است. آنها همچنین معتقدند که آئوبا مسئول حمله به استودیو و قتل و آتش سوزی است.

پلیس اعلام کرده تاکنون ۳۴ نفر کشته شده اند که ۲۱ تای آنها را زنان و ۱۳ تای آن را مردان تشکیل می دهند.

آئوبا خودش در این حمله به شدت سوخته است، او ابتدا در بیمارستانی در کیوتو بستری شد و پس از آن متعاقبا با هواپیما به بیمارستان دیگری در نزدیکی اوساکا منتقل شده است.

طبق گزارش های محلی، شاهدان متعددی آئوبا را در روزهای پیش از حمله نزدیک به استودیو کیوتو مشاهده کرده اند. از جمله این شاهدان یک زن در نزدیکی خواربارفروشی بوده یا یک دانش آموز که مردی شبیه آئوبا را خوابیده روی نیمکت در آن نزدیکی دیده است. دانش آموز جوان دیگری نیز گفته ائوبا را در دو رویداد جداگانه در آن نزدیکی دیده است.

شینجی آئوبا پس از یک فقره دزدی در سال ۲۰۱۲ به بیش از سه سال زندان محکوم شد با این حال او بدلیل یک بیماری روانی نامشخص خیلی زود آزاد شد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است