ویروس کرونا در کمین یک نسل از کمدین های افسانه ای! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸

ویروس کرونا در کمین یک نسل از کمدین های افسانه ای!

مل بروکس کمدین افسانه ای سینمای جهان و پسرش از مردم خواستند «گسترش دهنده ویروس کرونا» نباشند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سی‌ان‌ان، مل بروکس کمدین بزرگ آمریکایی و پسرش مکس بروکس به صورت مشترک یک کلیپ ویدیویی با موضوع «فاصله‌گیری اجتماعی» در ایام شیوع ویروس کرونا منتشر کردند. فاصله‌گیری اجتماعی به اقدامی گفته می شود که برای متوقف کردن یا کاهش سرعت شیوع بیماری‌ های بسیار مسری انجام می‌ شود.

مل بروکس کارگردان فیلم های «زین های شعله ور» و «فرانکشتاین جوان» اکنون در ۹۳ سالگی به سر می برد او حتی از گروهی که گفته می شود در معرض خطر جدی بیماری کرونا قرار دارند هم پیرتر است.

در کلیپی که روز دوشنبه ۱۶ مارس مل بروکس و پسرش منتشر کردند، فرزند مل بروکس درباره ویروس کرونا گفت: اگر من ویروس کرونا بگیرم احتمالا مشکلی برایم پیش نمی آید، اما اگر من این ویروس را به پدرم (مل بروکس) منتقل کنم او ممکن است آن را به کارل راینر (کمدین ۹۷ ساله فیلم های سه گانه «اوشن») و راینر هم به دیک ون دایک (کمدین ۹۴ ساله فیلم «مری پاپینز») منتقل کند و زمانی من متوجه این موضوع شوم که یک نسل از کمدین های افسانه ای جهان را از بین برده باشم.

مکس بروکس افزود: از موقعی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است من به کسانی که ممکن است آنها را مبتلا کنم فکر می کنم و شما هم همینطور رفتار کنید.

در این کلیپ مل بروکس از پشت یک شیشه ضخیم پسرش را نظاره می کرد. کارگردان فیلم «دوازده صندلی» در این کلیپ تنها با تغییر حالت صورت به گفته های پسرش واکنش نشان می داد.

در روزهای گذشته در میان اهالی هالیوود چندین ستاره چون ادریس البا، تام هنکس و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است