«همین نزدیکی» را با بازیگران شیرازی ساختم/ ۱۳ قسمت درباره اعتیاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
مجتبی اسدی پور در گفتگو با صبا:

«همین نزدیکی» را با بازیگران شیرازی ساختم/ ۱۳ قسمت درباره اعتیاد

مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون از جدیدترین فعالیت‌های خود در این عرصه سخن گفت.
مجتبی اسدی‌پور کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت خود بیان کرد: به تازگی یک فیلم نیمه بلند با نام «همین نزدیکی» برای صدا و سیما مرکز شیراز ساخته‌ام که در سه اپیزود ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است. ساخت این کار را اواخر بهمن آغاز کردم و تا اواسط اسفند ما طول کشید.
وی افزود: امیرحسین دواتگر نویسندگی این کار را برعهده داشته و تمام بازیگران آن از بچه‌های تئاتری شیراز شامل سید حامد مبردی، مونا عبداللهی، حسین لیاقت و… هستند. این فیلم نیمه بلند را که مهران جهاندیده تهیه کرده برای پخش در جشنواره‌های داخلی و خارجی تولید شده است.
این کارگردان تلویزیون تاکید کرد: قبل از «همین نزدیکی» یک مجموعه ۱۳ قسمتی با نام «چراغ قرمز چشمک زن» را هم برای شبکه یک سیما ساخته ام. این کار یک اثر آموزشی در حوزه اعتیاد و در تایم‌های کوتاه است که به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
اسدی‌پور در پایان عنوان کرد: برای کارگردانی دو تله فیلم هم صبحت‌هایی شده است که امیدوارم با پایان بحران کرونا ساخت آن آغاز شود، اما تا قبل از شروع ساخت، ترجیح می‌دهم اطلاعات آن رسانه‌ای نشود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است