کرونا باعث شد از «میان‌بر» انصراف بدهم/ تجربه جذاب بازی در «می جان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۵
سیاوش چراغی‌ پور در گفتگو با صبا: 

کرونا باعث شد از «میان‌بر» انصراف بدهم/ تجربه جذاب بازی در «می جان»

سیاوش چراغی پور از حضور در ادامه سریال «میان بر» به دلیل ویروس کرونا انصراف داد.
سیاوش چراغی پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود در تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر سریال «میان بر» به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه‌کنندگی محمد صالحیان را روی آنتن شبکه پنج دارم. پیشنهاد حضور در این سریال از سوی کارگردان به من شد و متاسفانه آن زمان فقط طرحی از فیلمنامه موجود و کاملا نوشته نشده بود و من با اعتماد به کارگردان آن را پذیرفتم.
وی ادامه داد: البته بخشی که الان در حال پخش از شبکه پنج سیماست و من در آن حضور دارم قبلا ضبط شده است اما برای ادامه تصویربرداری به دلیل وجود ویروس کرونا و توجه به توصیه و هشدارهای وزارت بهداشت مبنی بر حضور نیافتن در اجتماعات، طبق توافق با تهیه‌کننده محترم پروژه از ادامه کار در این سریال انصراف داده ام.
بازیگر «میان بر» با اشاره به اینکه بدون خواندن متن پیشنهاد بازی در این سریال را پذیرفته است، گفت: ای کاش پروژه های تلویزیونی هم مانند سینما فیلمنامه کامل نوشته شده را به بازیگر ارایه دهند که بازیگر بتواند برای نقش خود بر اساس اتفاقات و موقعیت هایی که در قصه به وجود می آید، نمودار ترسیم کند و به اوج و فرود شخصیت برسد. متاسفانه بنده با یک تعریف یک خطی از فیلمنامه و شخصیت شروع کردم اما همان یک خط از نقش برای من جذاب و متفاوت بود و دوست داشتم آن را تجربه کنم.
چراغی پور افزود: بازیگر علاقه دارد وارد چالش شده و موقعیت های مختلف را تجربه کند چراکه به دانش، توان و قدرت بازیگری وی کمک می کند. به هرحال این سریال نیز یک تجربه خوبی برای من بود.
وی درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: از نیمه آبان ماه در سریال «می‌جان» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی حضور داشتم. این سریال برای من تجربه جذابی است چراکه قصه و بازیگران بسیار خوبی دارد. همچنین مرجان اشرفی زاده کارگردانی باهوش، متمرکز و باشخصیتی است که من در این مدتی که با ایشان کار کردم، لذت بردم.
بازیگر «می‌جان» ادامه داد: از آنجاکه این سریال در شهر رشت و اطراف آنجا تصویربرداری می شد از اول اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا خود مسئولان پروژه در تصمیمی عاقلانه و مسئولانه کار را متوقف کردند و ما همچنان منتظریم که اوضاع مناسب شود تا بتوانیم کار را ادامه دهیم.
چراغی پور با بیان اینکه در این مدت در یک فیلم سینمایی و دو فیلم کوتاه حضور داشته است عنوان کرد: در فیلم سینمایی «گیج‌گاه» نخستین ساخته عادل تبریزی حضور داشتم و بازی در آن فیلم به دلیل نقش و کارگردانی خوب، تجربه جذابی برای من بود. این فیلم در حال حاضر در مرحله تدوین است. دو فیلم کوتاه نیز در این مدت کار کرده ام که مراحل فنی خود را طی می کنند.
عکس از فواد اشتری است.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است