شرایط شرکت در نخستین جشنواره موسیقی «آوا» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۱

شرایط شرکت در نخستین جشنواره موسیقی «آوا» اعلام شد

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی با عنوان «آوا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر آریایی نیا معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی «آوا» در این استان خبر داد.

ناصر آریایی نیا با اعلام این خبر عنوان کرد: این جشنواره به صورت مجازی برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی و با تمرکز بر آگاهی‌بخشی موثر با زبان موسیقی در دو بخش خوانندگی (کلاسیک، پاپ، سنتی و محلی) و نوازندگی (کلیه سازها) برگزار می‌شود.

وی شناسایی استعدادهای برتر موسیقی استان، ارتقای سطح موسیقی به ویژه در بخش‌های تکخوانی و تک نوازی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی، آگاهی‌بخشی به جامعه از طریق موسیقی و بهینه سازی اوقات فراغت را اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره اظهار کرد: همه مراحل این جشنواره از انتشار فراخوان، دریافت، بررسی و داوری آثار به صورت مجازی است و هیچ محدودیت سنی در این جشنواره وجود ندارد.

آریایی نیا با بیان اینکه در آثار ارسالی باید از اشعار و قطعات موسیقی مجاز استفاده گردد، افزود: آثار ارسالی باید در قالب ویدئو و از ۳ تا ۵ دقیقه باشد. ویدیوهای ارسالی باید در محیط خانه و بدون تجهیزات فنی و تنها با موبایل ضبط شده باشد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، شهر محل سکونت، آدرس پستی و شماره تماس همراه اثر ارسال شود.

آریایی نیا مهلت ارسال آثار را تا پایان فروردین ۱۳۹۹ عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار را به دبیرخانه جشنواره به شماره های فریدون وزیری۰۹۱۶۶۱۴۴۶۱۲، شیروان بختیار ۰۹۳۵۳۸۹۳۵۷۱ و حسن شیخ رباط ۰۹۳۸۱۴۵۵۷۷۲ ارسال کنند.

وی در پایان تاکید کرد: برای آثار برگزیده در هر بخش، لوح تقدیر همراه با هدیه فرهنگی از طریق پست ارسال می شود.

نخستین جشنواره موسیقی مجازی «آوا» استان خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن موسیقی استان،شورای فرهنگ عمومی،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است