مهمترین رویداد تئاتر هم اسیر کرونا شد/ «تونی» شاید وقتی دیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸

مهمترین رویداد تئاتر هم اسیر کرونا شد/ «تونی» شاید وقتی دیگر

مراسم اهدای جوایز تونی به تازه ترین قربانی ویروس کرونا تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جوایز تونی مهم ترین رویداد جوایز تئاتر آمریکا به جدیدترین قربانی همه گیر شدن ویروس کرونا تبدیل شد.

کمپانی «آمریکن تئاتر وینگ» که در پس برگزاری رویداد جوایز تونی قرار دارد روز چهارشنبه ۲۵ مارس تایید کرد که مراسم هفتاد و چهارمین دوره برترین های تئاتر آمریکا تا زمانی نامعلوم به تعویق خواهد افتاد. این مراسم قرار بود طبق برنامه یکشنبه شب ۷ ژوئن در رادیو سیتی موزیک هال شهر نیویورک برگزار شود.

این خبر در حالی منتشر شده است که از روز ۱۲ مارس طبق اعلام فرماندار نیویورک تمام سالن های تئاتر برادوی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا بسته شده اند، روز ۱۲ آوریل نیز به عنوان روز بازگشایی تئاترهای برادوی اعلام شده است. با این حال این تاریخ با وجود رشد تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در نیویورک به نظر خوشبینانه می آید.

کمپانی «آمریکن تئاتر وینگ» در بیانیه روز چهارشنبه خود درباره این تصمیم چنین اعلام کرد: سلامت و امنیت جامعه برادوی، هنرمندان و هواداران بیش ‌ترین اهمیت را برای ما دارد. ما تاریخ ‌های جدید و اطلاعات اضافی را به مجرد اینکه سالن های برادوی باز شدند، اعلام خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر برگزاری جشن مان در محیطی امن هستیم.

مراسم تونی تنها رویداد اهدای جوایز در دنیا نیست که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، جوایز اولیویه بالاترین جایزه تئاتر در بریتانیا نیز که قرار بود روز ۵ آوریل برگزار شود هم به دلیل شیوع  ویروس کرونا لغو شد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است