یک ماه و نیم است هفته آینده به پیک کرونا می رسیم/ غرور را از زندگی‌ام حذف کرده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۸
سپند امیرسلیمانی در «فرش بنفشه»:

یک ماه و نیم است هفته آینده به پیک کرونا می رسیم/ غرور را از زندگی‌ام حذف کرده‌ام

سپند امیرسلیمانی در رادیو ایران به شب سردی اشاره کرد که دیدن یک کارتن خواب، غرور را برای همیشه از زندگی او حذف کرده است.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، سپند امیرسلیمانی که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، درباره اینکه روزهای قرنطینه برایش چطور گذشته است، گفت: زمان نگذشته است. وقت هایی که حالت خوب است سریع می گذرد اما اینطور وقت ها زمان کند می گذرد. الان یک ماه و نیمی است که قرار است در هفته آینده پیک بیماری را طی کنیم!
این بازیگر درباره اینکه آیا کسی در زندگی اش بوده است که او را از لحظه های بحرانی گذر دهد، توضیح داد: طبیعتا همه این سوال را اینطور جواب می دهند که یک روز پدرم برایم این کار را کرد. یک روز مادرم برای آن کار را کرد. این خیلی طبیعی است که در زندگی آدم ها چنین اتفاقی بیفتد. ولی آره یک وقت هایی دوست هایی هستند که تو حالت خوش نیست و نمی توانی درست تصمیم بگیری و کمکت می کنند و این شاید گاهی ناخواسته باشد.
بازیگر فیلم «اخراجی‌ها» ادامه داد: شبی دیروقت داشتم از شب کاری برمی گشتم. زمستان بود و هوا خیلی سرد بود. گفتند بنشینید تا ماشین گرم شود. من نشستم در ماشین و با همان گرما به خانه رسیدم و پیاده شدم. چهار و نیم صبح بود. سرمای شدیدی بود. صدایی شنیدم. برگشتم دیدم یک کارتن خواب آنجاست.
وی تاکید کرد: در آن لحظه به این فکرکردم که به یک اشاره جای ما دوتا ممکن است عوض شود. این را واقعا می گویم، از آن روز به بعد من غرور را از زندگی ام حذف کردم. یعنی اینکه فکر بکنم اگر امروز من در یک جایی قرار گرفتم اصلا همه دست خودم است و حقم است و باید از این هم بالاتر باشم. من هیچ وقت ندیدم او کیست و او هم هیچ وقت من را ندید. ولی خیلی در ذهنم مانده است.
امیرسلیمانی یادآور شد: در سال های متمادی در طول تاریخ هر وقت انسان فکر کرده است که می تواند، خدا یک گوش مالی نشان داده است و گفته است نه ببین اینجوری ها نیست. اگر بخواهم می توانم کل جهان را به هم بریزم. در این حد که همه مردم جهان برای خاراندن بینی شان که خیلی کار ساده ای در همه تاریخ بوده است امروز استرس داشته باشند.
«فرش بنفشه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000