برخی مردم هنوز درباره «پدرسالار» سخت قضاوت می‌کنند/ دستاوردهایی از کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
کمند امیرسلیمانی در رادیونوروز:

برخی مردم هنوز درباره «پدرسالار» سخت قضاوت می‌کنند/ دستاوردهایی از کرونا

کمند امیر سلیمانی در برنامه «کاغذ رنگی» رادیو نوروز درباره دستاوردهای ویروس کرونا و سریال «پدرسالار» گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نوروز، کمند امیر سلیمانی در برنامه «کاغذ رنگی» رادیو نوروز با اشاره به راهکارهای مقابله با کرونا گفت: به مدد تکنولوژی مردم می توانند در زمان قرنطینه دیدار تصویری داشته باشند.

این بازیگر در گفتگویی گفت: چون من آدم مثبتی هستم تصورم این طور است که این اتفاق (موضوع شیوع کرونا) برای ما، درسی به دنبال دارد و اینکه باید صبر کنیم تا این موضوع تمام بشود و دستاوردی از این اتفاق به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سوال مجری درباره تصمیمش برای سال جدید بیان کرد: شما باید این سوال را از کسانی که در دوره ۲۰ یا ۳۰ سال زندگی هستند بپرسید، کسانی که خیلی کارهای نکرده و آرزوهای بسیاری دارند. من واقعاً درس هایم را خواندم، کارهایم را انجام دادم، بچه‌دار شدم اما آن چه از این به بعد در زندگی من اهمیت دارد این است که کارهای مثبت انجام بدهم. به خودم برسم، برای خودم وقت بگذارم و دانش و آگاهی را برای شناخت هر چه بیشتر بالا ببرم.

کمند امیرسلیمانی درباره پدرش هم توضیح داد: حال پدرم خوب است و در قرنطینه هستند.

مجری در ادامه از این بازیگر پرسید که با توجه به شرایط زندگی امروزه چطور دلتنگی ها را تاب می آورید؟ به نظرتان در این روزها چه کار باید بکنیم؟ چه سفارشی برای خانواده ها دارید؟ که سلیمانی در پاسخ اظهار کرد: شرایط ما مقداری با دیگران متفاوت است. من و پدر و مادرم و سپند همه در یک ساختمان هستیم و با حفظ نکات بهداشتی روزی یک بار توی حیاط می رویم، حیاط را آب می زنیم، چای می خوریم. ولی کسانی که این شرایط را ندارند، به مدد تکنولوژی می توانند دیدار تصویری با دوستان و اقوام داشته باشند. شاید باور نکنید خود من دلم لک زده پسرم را بغل کنم، تولدش هم هست اما من حتی دستش را نمی گیرم. به نظر من مکالمه تصویری بسیاری از دلتنگی ها را برطرف می کند.

سلیمانی درباره بازپخش سریال «پدرسالار» و علاقه مردم به این سریال گفت: داستان پدر سالار، داستان روز جامعه ماست. این قصه همچنان در خیلی از خانواده ها وجود دارد. ولی برایم خیلی جالب است که بعضی از مردم جامعه ما هنوز سخت قضاوت می‌کنند و گوش نمی دهند. با وجودی که این سریال برای دو دهه قبل است، اما باز هم من کامنت هایی از طرف مردم می گیرم مبنی بر اینکه چرا اینقدر بدجنس بازی در می آوری؟ چرا همه را به هم می ریزی؟ چقدر اذیت می کنی؟ تصورم این بود که بعد از دو دهه دیدگاه مردم عوض شده باشد، بازتر به مسائل نگاه کنند اما این قضاوت همچنان در بین مردم ما وجود دارد. در فرهنگ ما احترام به بزرگترها از واجبات است. اگر از این منظر به قضیه نگاه کنیم، همه طوری وسوسه می شوند که باید در خانه پدرسالار زندگی کرد، هر چند که خیلی از جوان ها دوست دارند، حداقل زندگی مستقلی را داشته باشند.

سلیمانی در پایان گفت: سریال پدر سالار را دوست دارم و هر شب آن را نگاه می کنم.

«کاغذ رنگی» از چهارشنبه ۲۸فروردین تا ۱۵ فروردین از ساعت ۱۴:۳۰روی موج fmردیف۹۵.۵مگاهرتز شنیده می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است