توییترِ کمپانی Hulu جواب انتقادها به «انگل» را با توپ پر داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
به مناسب پخش انحصاری «انگل»؛

توییترِ کمپانی Hulu جواب انتقادها به «انگل» را با توپ پر داد

کمپانی Hulu که پخش انحصاری فیلم برنده اسکار «انگل» را در اینترنت آغاز کرده است، جواب مسخره‌کنندگان را به سختی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی پخش محتوای آنلاین «هولو – Hulu» با موضعی سخت توهین‌ها و انتقادها به فیلم «انگل» را پاسخ داد.

هولو که از روز ۸ آپریل اقدام به پخش انحصاری «انگل»، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم آخرین دوره این مراسم کرده است، هدف مجموعه‌ای از توئیت‌های توهین‌آمیز و مخالف با این فیلم کره‌ای قرار گرفت اما این موضوع باعث عقب‌نشینی هولو نشد و اکانت توییتری این کمپانی جواب آتش را با توپ داد.

در یک مورد، حساب رسمی هولو در توییتر در پاسخ به کاربری که گفته بود: «هیچ‌کس نمی‌خواهد فیلمی را ببیند که برای آن که بفهمد جریان از چه قرار است باید دایم در حال خواندن(زیرنویس) باشد»، نوشت: «اگر نمی‌خواهید زیرنویس بخوانید، راه برای یاد گرفتن کره‌ای همیشه هموار است!»

این اکانت در موردی دیگر و در پاسخ به کاربری که این فیلم را اثری «رقت‌انگیز» خوانده بود نوشت: «این فیلم برنده شد … ۴ جایزه اسکار!»

هولو کمی بعدتر از این جواب‌های دندان‌شکن، با طرح پرسشی با هشتگ #letHuluDecide به معنی بگذارید هولو تصمیم بگیرد از دنبال‌کنندگان خود پرسید دمای هوا در محل زندگیشان چند است تا به آن‌ها پیشنهاد متناسب برای تماشای فیلم بدهد. این اکانت کمی بعد در پاسخ به همه ۶۰۵ جواب آمده نوشت: «انگل»

این پاسخگویی هولو در حالی است که معمولا اکانت‌های رسمی کمپانی‌ها به انتشار پست‌های بامزه و بی‌ربط مبادرت می‌کنند و به ندرت پیش می‌آید که جواب فردی را بدهند که از فیلمی خوششان نیامده و یا نظری مخالف دارند. البته این قمار هولو پاسخ داد و لایک‌های فراوان دیگری را روانه اکانت این کمپانی کرد.

بونگ جون‌هو در طول کمپین سنگین خود که به اسکار ۲۰۲۰ منتهی شد به طور متناوب آمریکایی‌هایی را که با خواندن زیرنویس مشکل دارند، دست می‌انداخت. او در زمان دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی گلدن‌گلوب گفت: زمانی که شما به مشکل یک اینچ زیرنویس فائق بیایید، با جهانی از فیلم‌های شگفت‌انگیز آشنا خواهید شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است