برگزاری نمایشگاه‌های لغو شده نیازمند تعامل با هنرمندان است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
مدیر گالری الهه به صبا گفت:

برگزاری نمایشگاه‌های لغو شده نیازمند تعامل با هنرمندان است

مدیر گالری الهه، برگزاری نمایشگاه های لغو شده گالری الهه را نیازمند تعامل با هنرمندان این گالری ذکر کرد.

الهه جواهری مدیر گالری «الهه» در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره برنامه ریزی این گالری برای دوران بعد از کرونا بیان کرد: برنامه های گالری الهه برای سال ۹۹ مدت ها پیش از شیوع ویروس کرونا انجام شده بود و اکنون لازم است که زمان برگزاری نمایشگاه ها را به تعویق بیاندازیم.

وی درباره چگونگی برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه های تعویقی اظهار کرد: اولین نمایشگاه سال ۹۹ گالری الهه برای آخر فروردین ماه تنظیم شده بود و اکنون با توجه به شرایطی که وجود دارد باید با همه هنرمندان برای تعویق نمایشگاه هایشان و موکول کردن آن به زمان مناسب دیگری تعامل کنیم و طبق برنامه ای که هنرمندان دارند، پیش برویم.

الهه جواهری درباره فعالیت های انجمن نگارخانه داران در روزهای شیوع کرونا هم توضیح داد: برنامه های ما ارتباط مستقیم با ارگان ها و سازمان های مختلف دارد و در شرایط حال حاضر فعالیت های انجمن به صورت مکاتبه ای است و با مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ارتباط مکاتبه ای داریم.

رییس هیات مدیره انجمن نگارخانه داران درباره مشکلاتی که گالری داران سال گذشته با آن روبرو بودند و منجر به پلمپ موقت برخی از آنها شد، توضیح داد: این مشکلات تا سال گذشته حل شده است و برای سال جدید باید پیگیر این موضوع باشیم.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است