«دهکده بچه‌ها» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ پرورش خلاقیت کودکان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
در ماه رمضان؛

«دهکده بچه‌ها» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ پرورش خلاقیت کودکان

برنامه نمایشی «دهکده بچه‌ها» با هدف پرورش خلاقیت کودکان و سرگرمی با بازی‌های خانگی، ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «دهکده بچه‌ها» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این برنامه که با تلاش عوامل برنامه ساز در شرایط دشوار فعلی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان در دست تولید است، یک برنامه نمایشی است که شخصیت‌هایی عروسکی در کنار چند شخصیت واقعی، داستانی مربوط به یک دهکده خیالی را شکل می‌دهند.

استفاده از جلوه‌های ویژه تصویری و وله‌های مختلف گرافیکی و تصویری نیز در بخش‌های مختلف اجرای نمایش، استفاده از ترانه‌های شاد، روش‌های مختلف برای سپری کردن اوقات فراغت در خانه و … از جمله ویژگی‌های این برنامه تلویزیونی است.

«دهکده بچه‌ها» در کنار ایجاد لحظاتی شاد و روایت داستانی کودکانه، آموزش‌هایی را برای مخاطبان خود تدارک دیده که به پرورش خلاقیت کودکان و سرگرم شدن‌شان با بازی‌های خانگی منجر می‌شود. به عنوان مثال یک مسابقه و یا بازی بین بچه‌های دهکده انجام می‌شود که در حقیقت آموزش یک بازی خانگی برای بچه‌هاست یا آموزش درست کردن کاردستی که در برنامه گنجانده شده است.

«دهکده بچه‌ها» کاری است از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی امید نجیب‌زاده و کارگردانی امیر فیضی که در ماه مبارک رمضان هر روز در جدول صبحگاهی خردسال و کودک از شبکه دو روانه آنتن خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است