کنسرت‌های گروه «پینک فلوید» رایگان از یوتیوب پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
از مواهب ایام قرنطینه؛

کنسرت‌های گروه «پینک فلوید» رایگان از یوتیوب پخش می‌شود

گروه «پینک فلوید» برای نگه داشتن مردم در خانه آلبوم‌ های کلاسیکش را در یک مجموعه هفتگی در یوتیوب رایگان پخش می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ان‌ام‌ای، گروه موسیقی اسطوره ای «پینک فلوید» تازه ترین گروه موسیقی دنیاست که آرشیو کنسرت های خود را برای طرفدارانش در روزهای قرنطینه آزاد کرده است.

از روز جمعه ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین) پخش یک سری جدید از برنامه های گروه افسانه ای «پینک فلوید» به صورت هفتگی در کانال یوتیوب این گروه به طور رایگان آغاز شد. این مجموعه شامل آرشیو کمتر دیده شده و کمیاب از کارهای این گروه است.

این مجموعه کار خود را در اولین هفته با آلبوم «تکانه/Pulse» که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد، آغاز کرد. این آلبوم در اکتبر ۱۹۹۴ ضبط شده بود.

«پینک فلوید»گروه موسیقی راک انگلیسی است که در سال ۱۹۶۵ توسط سید برت، نیک میسن، راجر واترز و ریچارد رایت در لندن بنیان گذاشته شد.

این گروه یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های موسیقی راک دنیا است. دیوید گیلمور یکی دیگر از شخصیت های مهم این گروه است که بعدها به آن اضافه شد.

البته «پینک فلوید» تنها گروهی نیست که گنجینه های خود را برای هوادرانش به صورت رایگان قرار داده تا آنها در ایام قرنطینه سرگرم بمانند.

هفته پیش گروه راک «ریدیوهد» نیز اعلام کرد کنسرت های گذشته خود را به صورت هفتگی و به طور رایگان تا زمانی که محدودیت قرنطینه پابرجاست در یوتیوب قرار می دهد.

«ریدیوهد» نیز هفته نخست خود را با کنسرت سال ۲۰۰۰ «زندگی از یک چادر در دوبلین» شروع کرد.

«ریدیوهد» هم یک گروه راک انگلیسی است که در سال ۱۹۸۵ در ابینگدن آکسفوردشایر انگلستان پایه‌ گذاری شد.

«گریت‌فول دد» گروه راک آمریکایی نیز دیگر گروه موسیقی است که در هفته های اخیر دست به حرکتی مشابه زده است و کنسرت های گذشته خود را به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد.

«گریت‌فول دد» گروه موسیقی راک آمریکایی است که در سال ۱۹۶۵ در پالو آلتوکالیفرنیا شکل گرفت.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است