دیزنی منتظر فروش «مولان» نماند/ داستان دخترِ سلحشور ادامه دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۵

دیزنی منتظر فروش «مولان» نماند/ داستان دخترِ سلحشور ادامه دارد

کمپانی دیزنی در حالی که حتی قسمت اول «مولان» اکرانش را آغاز نکرده به دنبال ساخت دنباله این فیلم است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سی‌بی‌آر، کمپانی متمول دیزنی گزارش داده در حال توسعه دنباله ای بر فیلم «مولان» (۲۰۲۰) است این درحالیست که قسمت اول این فیلم هنوز به سینماها نیامده است.

«مولان» پیش از این قرار بود روز ۲۷ مارس اکران خود را آغاز کند که به دلیل شیوع ویروس کرونا اکرانش به ۲۷ جولای ۲۰۲۰ موکول شد.

حالا اما بنا به اعلام دنیل ریچمن یکی از افراد نزدیک به پروژه، دنباله «مولان» در مراحل ابتدایی شکل گیری قرار دارد و قرار است استکریس بِندر، جیسون رید و جک وینر به عنوان تهیه کننده دوباره به این پروژه برگردند.

تا به این لحظه اما به طور رسمی نامی از هیچ کارگردان، نویسنده و یا گروه بازیگری که به پروژه پیوسته باشد، اعلام نشده است. معلوم نیست که آیا نیک کارو کارگردان این قسمت «مولان» به پروژه بعدی می آید یا نه؟

داستان اصلی «مولان» با فرمان امپراتور چین آغاز می شود طبق این فرمان از هر خانواده یک مرد می بایست برای دفاع از کشور در مقابل حمله مهاجمان شمالی در ارتش امپراتوری خدمت کند، هووا مولان دختر ارشد یک سلحشورِ با افتخار تصمیم می گیرد با تغییر لباس به عنوان یک مرد، جای پدر بیمارش را بگیرد و بدین ترتیب سفری حماسی را که از وی یک سلحشورِ شریف می سازد، آغاز می کند.

در این فیلم که قرار است ماه جولای (مرداد) راهی سینماها شود بازیگرانی چون لیو ییفئی، یوسون آن، جیسون اسکات لی، دانی ین و جت لی نقش آفرینی کرده اند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است