اکران دنباله «ونوم» هم به تعویق افتاد/ اعلام عنوان رسمی فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۸

اکران دنباله «ونوم» هم به تعویق افتاد/ اعلام عنوان رسمی فیلم

کمپانی سونی تاریخ نمایش دنباله «ونوم» با عنوان رسمی «ونوم: بگذارید قتل عام شود» را 8 ماه به تاخیر انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دنباله «ونوم» محصول سونی که عنوان رسمی اش «ونوم: بگذارید قتل عام شود» اعلام شده است به جدیدترین قربانی ویروس کرونا مبدل شد.

این فیلم که انتظار می رفت ۲ اکتبر ۲۰۲۰ راهی سینماها شود، حالا با ۸ ماه تاخیر در روز ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران می شود.

دنباله «ونوم» در جدول اکران جایگزین فیلم به تعویق افتاده «بتمن» با بازی رابرت پتینسون شده است. کمپانی وارنر به تازگی نمایش آغازین «بتمن» را به یک اکتبر ۲۰۲۱ موکول کرده است.

با به تعویق انداختن «ونوم» تا سال بعد، کمپانی سونی تقریبا تاریخ اکران همه فیلم های سال ۲۰۲۰ خود را تغییر داده است. سونی پیش تر تاریخ اکران بسیاری از فیلم های برجسته امسال خود همچون «موربیوس» (اکران از ۳۱ جولای ۲۰۲۰ به ۱۹ مارس ۲۰۲۱ تغییر یافت)، «شکارچیان روح: افترلایف» (از ۱۰ جولای ۲۰۲۰ به ۵ مارس ۲۰۲۱ تغییر یافت) و «آنچارتد» با بازی تام هالند (۵ مارس ۲۰۲۱ به ۸ اکتبر ۲۰۲۱ تغییر یافت) را به تعویق انداخته بود.

این روزها در سراسر هالیوود استودیوهای فیلمسازی در حال تنظیم تقویم ‌های اکران خود هستند، چرا که سینماها به دلیل بیماری همه‌گیر ویروس کرونا همگی بسته شده اند. بحران سلامت جهانی همچنین تقریبا مراحل تولید همه فیلم ها را متوقف کرده است.

این در حالیست که فرماندار ایالت جرجیا آمریکا روز دوشنبه ۲۰ آوریل اعلام کرد که سینماهای این ایالت می توانند از هفته آینده بازگشایی شوند.

دنباله «ونوم» را اندی سرکیس کارگردانی کرده است، در این فیلم تام هاردی دوباره به نقش «ونوم» برگشته است. قسمت اول این دنباله موفقیت حیرت انگیزی در گیشه کسب کرد و توانست ۸۸۵ میلیون دلار در جهان بدست آورد.

در این قسمت وودی هارلسون، میشل ویلیامز، رید اسکات و نائومی هریس نیز حضور دارند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است