نقشم در «محکومین ۲» را دوست دارم/ بازی در سریال طنز «آخر خط» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
کمند امیرسلیمانی در گفتگو با صبا:

نقشم در «محکومین ۲» را دوست دارم/ بازی در سریال طنز «آخر خط»

کمند امیرسلیمانی می گوید سریال های تلویزیونی برای آنکه کیفیت شان بالا برود در ابتدا باید بودجه کافی در اختیار داشته باشند.
کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار صبا درباره فعالیت این روزهای خود بیان کرد: من در اپیزود ۳۵ سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید که ۱۰ تیرماه فیلمبرداری آن به پایان رسید، ایفای نقش کردم.
وی افزود: اپیزود سختی به لحاظ حجم کار، لوکیشن ها و صحنه هایی که بازی داشتم، بود.
 
این بازیگر درباره نقش خود توضیح داد: نقشی که من برعهده داشتم فردی است که دچار چالشی می شود و بر سر دوراهی که یک طرف آن فرزندش و طرف دیگر فرد مورد علاقه اش ایستاده است، قرار می گیرد. با وجود آنکه قصه اپیزود غم انگیز است اما من نقشم را دوست دارم.
 
بازیگر سریال «دلدار» افزود: زمانی که برای بازی در آخرین اپیزود سریال «محکومین ۲» به گروه پیوستم، با وجود آنکه ۱۱ ماه از فیلمبرداری می گذشت اما عوامل تولید پرانرژی به کار خود ادامه می دادند. امیدوارم نتیجه کار مورد رضایت مخاطبان باشد.
 
وی که در سریال «آخر خط» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی مجید میرخان بازی کرده است، مطرح کرد: نقش آفرینی من در سریال به پایان رسیده است اما نمی دانم به چه دلیل بقیهکار طولانی شده است و سریال هم چنان در مرحله تهیه و تولید قرار دارند.
 
امیرسلیمانی ادامه داد: «آخر خط» سریالی طنز است و من نقش خواهر یکی از خانواده ها را بازی می کنم.
 
بازیگر سریال «دلدار» در پایان در پاسخ به این پرسش که برای بالا بردن کیفیت آثار تلویزیونی چه کارهایی باید انجام شود، عنوان کرد: معتقدم سریال با کیفیت زمانی ساخته می شود که در  وهله اول بودجه کافی و مناسبی در اختیار تیم سازنده قرار بگیرد و می توان گفت با بودجه مناسب پنجاه درصد راه طی شده است و فیلمنامه مناسب و انتخاب درست بازیگران در مراحل بعدی قرار دارد که می تواند کیفیت آثار تلویزیونی را بالا ببرد.
سپیده شریعت رضوی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است