قسمت های ۷ و ۸ «ماموریت: غیرممکن» به تعویق افتادند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
با اعلام رسمی پارامونت؛

قسمت های ۷ و ۸ «ماموریت: غیرممکن» به تعویق افتادند

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا کمپانی پارامونت، تاریخ نمایش قسمت های هفت و هشت «ماموریت: غیر ممکن» را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت تاریخ نمایش دو فیلم «ماموریت: غیر ممکن ۷» و «ماموریت: غیر ممکن ۸» هر دو با بازی تام کروز را به تعویق انداخت.

قسمت هفتم «ماموریت: غیرممکن» که قرار بود ۲۱ جولای ۲۰۲۱ به سینماها بیاید حالا با اعلام پارامونت ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران می شود. در پی این تغییر، تاریخ نمایش قسمت هشتم این دنباله نیز از  ۵ آگوست ۲۰۲۲ به ۴ نوامبر ۲۰۲۲ تغییر پیدا کرد.

سازندگان «ماموریت: غیرممکن ۷» تقریبا مانند همه فیلم ‌هایی که در حال حاضر در مرحله تولید هستند، مجبور شدند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا فیلمبرداری فیلم را متوقف کنند. هفتمین قسمت «ماموریت: غیرممکن» که در ایتالیا در حال فیلمبرداری بود به دلیل همه گیری کرونا مراحل فیلمبرداری اش تا زمان نامعلوم متوقف شد.

پارامونت همچنین تاریخ ‌های اکران جدیدی برای فیلم‌های متعدد دیگرش اعلام کرد که از جمله این فیلم ها می توان به فیلم هیجانی «جهان فردا» (۲۳ جولای ۲۰۲۱) و «Paw Patrol»  (آگوست ۲۰۲۱) اشاره کرد.

در بخش دیگری از تغییرات تاریخ های اکران کمپانی، زمان نمایش «سرزمین اژدها» از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ به ۲۷ می ۲۰۲۲ موکول شد. ضمنا پارامونت فیلم ترسناک «طلسم» را نیز که قرار بود ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ اکران شود، از جدول نمایش خود حذف کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است