لوریس چکناوریان هم در لایو اینستاگرام حضور می یابد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶

لوریس چکناوریان هم در لایو اینستاگرام حضور می یابد

لوریس چکناوریان شامگاه یکشنبه هفتم اردیبهشت با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی با آرش امینی گفتگو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، لوریس چکناوریان استاد موسیقی، آهنگساز و رهبر ارکستر  ساعت ۲۲:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی، با آرش امینی گفتگو خواهد کرد.

آرش امینی از مدیران این پروژه درباره برنامه یاد شده توضیح داد: یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت  ۲۱:۳۰ برنامه نت‌گپ‌های یونسکویی به ملاقات با چهره جهانی موسیقی ایران، لوریس چکناوریان اختصاص دارد. در این برنامه ضمن مرور آثار و خاطرات وی  به بررسی و تفسیر آخرین ساخته‌های این هنرمند ارزنده از زبان خود او خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: برنامه «نِت گَپ‌های یونسکویی» از اول اردیبهشت از سوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران آغاز به کار کرده و در مدت زمان برگزاری این برنامه، استادان و فرهیختگان عرصه هنر و ادبیات همچون استادان دادبه، رضوانی، محبتی، ماحوزی، شهبازی و دکتر انور، با حضور در پخش زنده اینستاگرامی، در باب مشاهیر فرهنگ و ادب کشور گفت‌وگو کرده‌اند. همچنین استادانی در حوزه موسیقی و آواز نیز در این نت‌گپ‌ها به هنرنمایی پرداختند.

این استاد موسیقی و رهبرارکستر اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد حضور دیگر استادان موسیقی در نت‌گپ‌های یونسکویی باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است