«انتقام‌جویان: پایان بازی» یک ساله شد/ دروهمی آنلاین با کارگردانان اثر | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲

«انتقام‌جویان: پایان بازی» یک ساله شد/ دروهمی آنلاین با کارگردانان اثر

برادران روسو با انتشار پستی در اینستاگرام، از طرفداران خود دعوت کردند به مناسبت سالگرد اکران «انتقام‌جویان: پایان بازی»، این اثر قهرمانی را دوباره با هم تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، درست یک سال از زمانی که آنتونی روسو و جو روسو با ساخت «انتقام‌جویان: پایان بازی» نقطه پایانی بر حماسه بی‌پایان دنیای سینمایی مارول گذاشتند، می‌گذرد و حال این دو برادر قصد دارند این سالگرد را با یک دورهمی آنلاین و تماشای مجدد این اثر ابرقهرمانی در توییتر به همراه هواداران خود جشن بگیرند.

این برنامه برای امروز ۲۷ آپریل برنامه‌ریزی شده است و احتمال دارد مهمانان ویژه‌ای نیز در آن حضور یابند.

این خبر را اولین بار اکانت رسمی اینستاگرام برادران روسو با درج عکسی از چکش معروف کاراکتر ثور منتشر کرد و نوشت: به افتخار یک سالگی «انتقام‌جویان: پایان بازی»، این فیلم را دوباره فردا همراه ما ببینید. ما در طول نمایش این اثر به طور زنده توییت خواهیم کرد و یک ساعت اول به صورت زنده در لایو اینستاگرام خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که مهمانی ویژه هم داشته باشیم. با این هشتگ AvengersAssemble# به ما بپیوندید. کی پایه است؟

برادران روسو چندی قبل عکسی از آخرین پروژه تولیدی خود یعنی «استخراج» منتشر کردند؛ فیلمی اکشن به کارگردانی سم هارگریو که نقش یک آن را بازیگر کاراکتر ثور یعنی کریس همسورث بازی می‌کند. گلشیفته فراهانی از دیگر بازیگران این اثر است.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ به صورت رسمی اکران خود را آغاز کرد. این فیلم که بیست و دومین اثر دنیای سینمایی مارول به حساب می‌آید توانست نظر مثبت منتقدان را همراه خود کند و در زمینه کارگردانی، تیم بازیگری، وجه سرگرمی و وزن احساسی موجود در آن مورد ستایش قرار گیرد.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» رکوردهای مختلفی را در گیشه شکست و توانست با فروش خیره‌کننده ۲٫۸ میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما بدل شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است