جشنواره فیلم پکن آنلاین برگزار می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۵

جشنواره فیلم پکن آنلاین برگزار می شود

جشنواره فیلم «پکن» رویداد آنلاین 5 روزه ای تحت عنوان «جشنواره فیلم آنلاین بهاره» برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از شینهوانِت، جشنواره بین المللی فیلم پکن تصمیم گرفته ‌است در میانه جنگ کشور چین با ویروس کرونا رویداد آنلاین ۵ روزه برگزار کند.

برگزار کنندگان جشنواره روز سه شنبه ۲۸ آوریل از طریق اکانت فستیوال در شبکه های اجتماعی این موضوع را اعلام کردند، در بیانیه جشنواره آمده است: فیلم های امسال جشنواره بر روی پلتفرم ویدیو آنلاین iQiyi در طول تعطیلات پنج روزه ماه می تحت عنوان «جشنواره فیلم آنلاین بهاره» به نمایش در می آیند.

دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پکن در اصل قرار بود بین روزهای ۱۹ تا ۲۶ آوریل برگزار شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاد. اکنون طبق بیانیه این جشنواره این رویداد برای طرفداران تشنه فیلم از روز یک تا ۵ می به صورت آنلاین تحت عنوان «جشنواره فیلم آنلاین بهاره» برگزار می شود.

بنا به این اعلام، چِن کایگه کارگردان سرشناس چینی یکی از متصدیان و سرپرستان بخش نمایش آنلاین فیلم ها است.

در بیانیه فستیوال از واژه «به تعویق افتادن» برای جشنواره استفاده شده و طور مستقیم به کلمه «لغو» رویداد اشاره نشده است.

فیلم های جشنواره آنلاین امسال هنوز اعلام نشده است با این حال گزارش شده فیلم های پرخرج جدید، فیلم های خارجی برنده جایزه از سال های گذشته از جمله فیلم های این رویداد هستند.

تعطیلات ماه می چین از اول تا ۵ می است. این دوره به عنوان یکی از پررونق ترین ایام سینمایی از لحاظ گیشه در کشور چین به حساب می آید.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است