گروه رستاک «لیلو» را منتشر کرد/ فداکاران نیازی به شناخته شدن ندارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹
برای سپاس از کادر درمانی؛

گروه رستاک «لیلو» را منتشر کرد/ فداکاران نیازی به شناخته شدن ندارند

گروه موسیقی رستاک در یاداشتی از اختصاص یافتن تمام عواید فروش قطعه جدید این گروه با نام «لیلو» به کادر درمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صبا، گروه موسیقی رستاک در یاداشتی ضمن اشاره به بحران کرونا و سپاس از کادر درمانی از اختصاص یافتن تمام عواید فروش قطعه جدید این گروه با نام «لیلو» که پنجمین قطعه از پروژه «در خانه، بی مرز» است، به کادر درمان خبر داد.
متن یادداشت به شرح زیر است:
«خبر کوتاه بود و به سرعت پیچید; مشاهده‌‌ اولین بیمار کرونا در ایران.
خبر ظرف چند ساعت تمام ایران را شوکه کرد. تبی تاب رُبا، فراگیر شد و هر کسی تلاش می‌کرد در حد امکان خود را از ابتلا دور نگه دارد.
در روزهایی که به پیشنهاد همه پزشکان کشور، در قرنطینه ماندیم، بر هیچ کداممان وخامت اوضاع پوشیده نبود. اخبار مربوط به مبتلایان و تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی کادر پزشکی را از طریق جناب آقای دکتر فربود که از متخصصین و اساتید بنام بیهوشی کشورمان (و از بستگان نزدیک سیامک سپهری) هستند بارها شنیدیم.
در طی زمانی که گذشت، بسیار صحبت ِ ازخودگذشتگی این عزیزان بود و هرکسی به طریقی به یاری آن‌ها شتافت. ما نیز به عنوان بخش کوچکی از هنرمندان این کشور، بر آن شدیم تا قدمی برداریم، هرچند ناچیز؛ در راستای قدردانی از زحمات این عزیزان. از همین رو تصمیم گرفتیم که به نحوی به بهترین راهِ کمک به این عزیزان دست پیدا کنیم. طی تماسمان با جناب دکتر فربود و توضیحات کامل ایشان، از میزان جدیت فضا و تاثیر این ویروس بر کادر پزشکی و آنچه در این مدت بر آن ها گذشته آگاهی پیدا کردیم. ایشان در طی این تماس، یکی از دوستان خود را به ما معرفی کردند، انسانی آگاه، شریف و سرشار از احساسات لطیف و انرژی مثبت جناب دکتر بابک فروتن (ازمتخصصین بیهوشی کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری).
در قدم اول، نیک می‌دانیم و تمام پزشکان و پرستاران به ما نشان دادند که تعهد، کاراترین چیزی است که می توان به جامعه و هم وطنان پیشکش کرد، اما شاید کمتر کسی، از متخصصان بیهوشی و آنچه در آخرین و خطرناک‌ترین مرحله این بیماری رخ می‌دهد آگاه باشد. عزیزانی که جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و برای مردم کشورشان جان‌فشانی کردند. طی صحبت ما با دکتر فروتن، شجاعتشان را در استقامت برای طی این راه سخت ستودیم، وقتی شنیدیم با وجود تمام مشکلات و مسایل پیش آمده؛ خود، جریانی را در جهت کمک به کادر بیهوشی مراکز آغاز کرده‌اند.
دکتر فروتن در طی درمان بیماران کوید ۱۹، به همراه تنی چند از همکارانشان به این بیماری مبتلا شدند و مسیر بسیار دشواری را برای بهبودی طی کردند اما وقتی با ایشان صحبت کردیم به یک نتیجه رسیدیم که فرد، فقط زمانی قدرت دارد که از فرد بودن می‌رهد.
ایشان با وجود گذران دوران نقاهت، با انرژی بسیار عالی و اعتقاد به این که کرونا دوران گذری در این روزگار است که با حال خوب و انرژی مثبت سریع‌تر و بهتر بهبود پیدا می‌کند، با توضیحات مناسب خود، تمام نکات مربوط را ذکر کردند و با راهنمایی‌های کامل ایشان، بنا شد به همراه شرکت بیپ تیونز تمام عواید فروش قطعه جدید گروه رستاک با نام «لیلو» که پنجمین قطعه از پروژه «در خانه، بی مرز» است، در مسیری که ایشان راهنمایی می‌کنند هزینه گردد. در نهایت امیدواریم کمک ناچیز ما، راهی هر چند کوچک برای سپاس از این عزیزان باشد.
با آرزوی بهبودی هرچه سریع‌تر برای دکتر فروتن و تمام مردم ایران و گذر از روزهای سخت و بهبود شرایط در آینده نزدیک.»
«لیلو»، پنجمین اثر از پروژه بین المللی «در خانه بی مرز» است که براساس یکی از قطعات موسیقی کردهای ترکیه و با نگاهی متفاوت بازآفرینی و تنظیم شده و از امروز ۱۷ اردیبهشت در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
پروژه «در خانه بی مرز» که روایت گروه رستاک از موسیقی کشورهای همسایه ایران است، از پاییز سال گذشته مراحل انتشار را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.
رستاکی ها در چهار قسمت قبلی به موسیقی کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، ترکیه (ترکی استانبولی)، و عراق (عربی) پرداخته اند و حالا دوباره سراغ موسیقی کشور ترکیه رفته اند، با این تفاوت که این بار تمرکزشان روی موسیقی کردهای این کشور است و قطعه ای که آماده انتشار کرده اند به زبان کرمانجی خوانده شده است.
گروه رستاک تمامی عواید حاصل از فروش این تک اهنگ را به کادر درمانی تقدیم کرد و در راستای این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه گروه رستاک، رسانه «بیپ تیونز» نیز تصمیم دارد، تمامی عواید فروش این اثر را به کادر درمانی کشور پیشکش کند.
مخاطبان خارج از ایران گروه نیز از طریق پلتفرم‌های خارجی مانند «آی‌تونز» و یا «آمازون» امکان تهیه این اثر را خواهند داشت.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است